Kamelerna på Åby 14/1
Nu har jag tagit del av era mycket bra tips, saknar Prebens funderingar. Som det ser ut just nu så åker Bertils skrällar in V75:5, 2 Liz DJ och 3 Doitinthe Sand och hafors garderinga av Royal Will, Luckytobeborn. Present får också plats i V75 Mästaren och därmed så måste jag lämna ett par hästar i V75:2 och en i V75:7

Hur många femmor blev det Thomas ?
1 x 6 rätt = 373kr
? x 5 rätt = ? x 35kr = ?
Luckytobeborn var ju inte helt fel tips i alla fall 
Sorry Thomas,
det blev inga tips denna vecka men dt gick ju skapligt ændå. Måste sæga att Stanley bar ær otroligt bra nær han håller sig på benen
Bra tips hafor!
mvh
Bertil
Är det omöjligt att pricka en 7:a? Nu blev det 1 sexa och 16 femmor totalt 933 kronor, tack för tipset hafor
Jag har ställt den frågan tidigare och det är ju omgångar som dessa som vi bör kunna toppa.
mvh
Bertil

Envisheten mina herrar och viljan styr tron istället för sannolikheten.
(Jag har gjort precis samma misstag själv!!!)
Prince Valliant var ju i vingelläge. Tveksam som spik, men det är också lätt att säga efteråt :-))
Vi får fortsätta och jaga vidare. Förr eller senare måste den sitta. Det svåra är att vi kör var 4:e omgång (eller var 5:e när vi var 5 deltagare). Det är ju svårt att tajma "rätt" omgång för den som tippar. Den här veckan hade det varit läge för mig att tippa (om jag tagit emot Thomas tips på Maximilian OC vill säga :-)
Jag hade också sex rätt själv, men hade inte MOC. Var övertygad om att Inspector Godiva skulle vinna, men han räckte bara till 2:a platsen. (Jag spikade alltså inte Ludde i sista till slut ;-)
Han vinner inte så ofta som storfavorit. Dessutom trodde han själv att han kunde få stryk av just Stanley Bar.