Tour de Trav, V7. Torsdag!
Ställningen:
Tomas 840
Ventilen **990
**Rickard 1020
Brovve
Aluminium
ZenoX 532
Brutalen
Arthur 744
Nijo
Continue 550
Bertil
Jag har strukit under ledaren ! Som råkar vara en bekant ;)
Detta spel gälelr:
sdag: Dagens Dubbel + V4/Lunch Dubbel/ Trio
Onsdag: V64 +DD
Torsdag: Dagens Dubbel + Vinnare/Plats
Fredag: Tvilling/ DD/ Vinnare/Plats
Lördag: Valfritt
Söndag: DD + V65
vinnare:
200v på 3 super odds
Kassan? Snälla skriv det det underlättar…
vinnare:
200v på G.Moll
kvar 800kr
Vinnare 100 kronor på 7 Alsace Ås i V65-6
Kvar i kassan 740
kvar i kassan: 332
lirar även:
200 plats på G.Moll
100kr V/P på Victor Cavallo
Kvar: 400kr

premiärlirar en dubbel:
DD1: 2, 4
DD2: 2, 5 insats 50krx4=200kr
Kvar: 800kr
Super Odds - 1000 PlatsSoledad Amok - **10 Vinnare
Kvar i kassan - 10 riksdaler!**
*
jag lägger till 300kr på super odds alltså 500v nu
kvar i kassan då: 32kr
herregud, ????Supe Odds står stenhårt inne i loppet, aldrig mött så här bra hästar, inte tillräckligt bra tider och har sedan vilat i några månader. Lär troligen blir en lite hårdare öppning också då Alsace Ås också vill till ledningen,,,, gillar hästen mycket, men blir väldigt förvånad om han vinner.
Lopp4: 100 V på Baltic event
Lopp:6: 100 V på London
Kvar: 200kr

Åby Torsdag
Lopp 5 Nr 13 Spuling 50 v/p
Lopp 7 Nr 2 Play On Me 100 v/p
DD1: 2 Play On Me
DD2: 7 Alsace Ås 1 komb X 50 kr
Kvar i kassan 200 kr

Det verkar som det är ungdomarna som är kungar på att tippa. Vad månde bliva då de får rätt ålder att spela med riktiga pengar :)))
nja, men jag tror knappast Super Odds hade vunnit om alsace ås inte hade galopperat, Goop var på väg att släpa ledningen. Att sedan få varva på 1.13 och gå i mål på 1.15.7 i ett sprinterlopp för hästar med nästan 1 miljon på sig hände i stort sett aldrig, vann plikskyldigt.
g.moll ska passas till nästa start om en annan kusk kör, såg ut som en rund miljon som fastlåst 3:e invändigt.

Men i trav gäller det att tippa rätt vinnare i det aktuella loppet och det gjorde ungdomarna idag, hatten av för er!
ALLTSÅ NIJO är du avundsjuk för att jag och ZenoX ägde digidag på att tippa?
Gött att man satte båda liren haha. HAde ju 10 Vinnare på Goop i första till superoddset 1.41!
visst, richard, jag är mycket avundsjuk…………..
vi ser det :d
jag står fast vid att det var ett dålig spel på super odds, i princip alla i det loppet hade kunnat vinna från ledningen om dem fått springa i 1.15.7 tempo. Men hur ofta är det sådant lågt tempo för hästar som tjänat så mycket pengar? väldigt, väldigt sällan. Goop räddades av att Alsace Ås galopperade, så är det ju eftersom han var på väg att släppa ledningen.
men likväl får jag gratulera till att du satte ditt vinnarspel zenox, och richard för sitt platsspel,,oddset på det????
mina spel var ju knappast bättre iallafall.
Okej, må så vara ett dåligt spel då. Dina var ju kanon :D !
Oddset - 1.51 på plats.. Tyckte jag var bra!
tack då Nijo