Tour de Trav, V7. Fredag!
Ställningen
Tomas 740
Ventilen **990
**Rickard 1534
Brovve
Aluminium 800
ZenoX 1152
Brutalen
Arthur 744
Nijo- 200
Continue 200
Bertil
Och efter en hård Åby kväll är ledaren den samma!
Om man se rpå förra veckan skulle jag vinna på denna summa, alltså inte spela något mer… Men självklart ska jag öka min ledning!
Detta spel gälelr:
sdag: Dagens Dubbel + V4/Lunch Dubbel/ Trio
Onsdag: V64 +DD
Torsdag: Dagens Dubbel + Vinnare/Plats
Fredag: Tvilling/ DD/ Vinnare/Plats
Lördag: Valfritt
Söndag: **DD + V65
Tvilling** - Enda gången under veckan ( Förutom LördaGEN) som ni tillåts spela det!
Redan nu publicerar ledaren sina drag så ni kan kolla efter…
DD 1: **2,4
**DD 2: **6,9,10
6 komb x 50 = 300
30 Vinnare på Regina Labb!
200 Plats på Bellini!
**Kvar i kassan. ungefär där vi började..- *1004!*
500v på 3 Magnifik Girl
dagens dubbel
- 3
- 1
gånger 50
kvar i kassan: 602kr
jag går ut hårt idag men man måste ju spela när det är ens hemmabana:D
bra DD Rickard, borde vara stor chans att den går in…..Ålarökarn ska ha stor segerchans i DD1 såvidare svanstedts nya Norsk inte är en kanon.
Men se upp för Spray, tar ledningen om kusken vill och kan hålla hela vägen på kort distans, finns helt klart bra kapacitet i hästen.
Tror att Lähdekorpi har fått snurr på 2 Vikens Hot Shot och chansar med 100 Vinnare på honom i V65-6. Kvar i kassan har jag då 640.

Vinnare Upper M. i avslutande V65 - avd x 1000kr
spännande…

Fredag Axevalla
DD1: 4 Mystical Dream (svanen)
DD2: 9 Il Tempo Lykkegård (svanen)
X 100 kr Kvar i kassakistan 100 kr
tänkte också dra en dubbel med svanen också faktiskt…..väntar dock på lite mer info. Känns som hyfsat bra chans att den går in^^
#9, Jag kanske drar den IRL alltså Svanen helt rak…
OBS! Il tempo Lykkegård? Ja ialla fall dne i DD2, första gången kort distans!
IRL Spelade jag 3,4-9,10!
ok, Tror Spray har en mycket bättre vinstchans än magnifik girl. Bättre häst och bättre spår, bra chans att hålla upp ledningen.
DD för min del idag och första inhoppet i tour de trav….
DD-1, 3 Magnifik Girl
DD-2, 1, 9, 6, 10
4 Komb x 100:- dvs 600 kvar efter dagesn insats och betydligt mer i potten efter DD loppen.. ;o). TJooooHoooo
Hur är det med spelstopstider?
Om det är OK så blir det 50kr v/P nr 6 Another Leif i lopp 7 på Axevalla.
Om det är försent så OK, det är ett långskott iaf.
Kvar i kassan 644kr.
#14, Oj glömt att skriva ut stopp. Annars hade dte väl varit 19:00 på lopp inom V65. Men ditt spel räknas eftersom jag slarvat!
Man är ju kung!
Satt sina första 2 spel enkelt. Men såg till min besvikelse att jag körde 200 Plats på Bellini det var givetvis meningen med 200/200. Men är man klantig får man stå sitt kast….
Regina trodde jag skulle stå i minst 3 ggr, nu blev det 1.81..Men men huvudsaken att man sätter spelen..
Många som är online på forumet xD
Kvadruppelpost !
Det är ju själva fan… Bra varning Nijo, men Spray skulle aldrig kunnat hålla ledningne som du sa men nu fick dne ju drömlopp och var skyldig att vinna, men tackar tackar!
Det är ju själva fan… Bra varning Nijo, men Spray skulle aldrig kunnat hålla ledningne som du sa men nu fick dne ju drömlopp och var skyldig att vinna, men tackar tackar!
Blir man irreterad på sega internetsidor? 
Hmm det var bara 1 person som satte ngra av sina spel, det råkade vara jag!!! Man är ju bäst 

#22 Tävlingen är inte klar än, så det är lite tidigt att utropa dig som bäst Rickard :) Ps Var tvungen att skriva ett inlägg så jag bryter Rickards svit ovan.
Hehe, Näe men jag leder ju och har kopplat grepp ;)
Ja tur att du bröt sviten ;)
Min analys av DD1 var fel, men likväl vann jag pengar på mitt spel av Spray IRL,,,,,fick ett fint lopp, men var å andra sidan överlägsen. 5ggr degen^^
Mjo, bara att gratta.
Jag vann också…… Jippie!!! "in real life" alltså
"Sandlåda"
Hehe okej.. Men bara jag som vann här. (Vann och vann gick ju back nästan)