Tipsextras återkomst
Som gammal nostalgiker tycker jag att det känns trevligt med klassikern "groggextras" återkomst den 31 mars. Visserligen kan den som har råd och intresse redan nu avnjuta sändningarna på nätet, men vi andra som fått vänta till klockan sex för att få se loppen har i alla fall fått något att glädja oss åt. Roligt med förnyelse även utanför nätet, eller vad tycker ni?
bra, helre TV än datorn^^
#1, Nah på daorn kan du ju leta upp resultaten när du vill efter loppen, du är mer fri vid datan.
har man en 42 tums ny TV så ser man nog helre loppen där än via datorn. Varför ska man vilka leta upp resultat och sånt när man kollar på trav???
jag vet inte hur du gör när du kollar på v75 rickard, men jag fokuserar på att se loppen och inget annat.
Nej men efter loppen ex, Jag föredrar daor på Liven ser du också oddsen samtidigt somloppen går… Gillar inte 42 tum's TV apparater ändå tycker dom är för stora..
Inget under 50" är av intresse…..kanske är det billigare med nya glasögon….
mvh
Bertil
för stora? kan underlättar om du inte sitter 1meter framför teven då rickard??
själv kan jag inte förstå folk som sitter och kollar på filmer över datorn hela tiden, då kan man lika bra vara utan,,,,,,nästan likadant med trav.
#6, Ja för stora. Man måste ju vrida på nacken för att se hela tv:en nästan på. Nej jag föredrar datan.
Det kommer ju mer och mer att man kan se på TV i Datan vilket är bra… Räcker att ha 1 apparat då men tråkigt om ngn del går paj då blir man utan både dator och TV…