Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 298 ggr
ThomasH
0

DD Färjestad 16/1

Magnus Jakobsson har ett mycket bra snurr på stallet och det kan bli en dubbel Jakobsson, men Goop kommer som vanligt att blanda sig i när det gäller Färjestad. Isolated galopperade bort segern senast på Romme i ett betydligt tuffare gäng än detta. Worthwaitingfor är ny i stall Goop och presterade riktigt bra i första starten med en överlägsen seger. I DD2 så kör Magnus Jakobsson en Normann som har ett gott rykte, Comeback Victory, men jag håller nog Pernod som en mycket bättre häst, men formen har lyst med sin frånvaro. Freelander är i grunden en bra häst och slipper ju tillägg här, även honom kan man frågasätta formen på. Pappa Olle kör en Norrman som stallet fått i träning och Midnight News står bra inne i klassen.

DD1: 4 Isolated, 4 Worthwaitingfor DD2: 9 Comeback Victory, 8 Pernod, 1 Midnight News, 6 Freelander

Ola007
0

Jag kör min spik idag igen.

DD1: 2 Isolated

DD2: 6 Freelander

hafor
0

DD1: 4 Worthwaitingfor DD2: 6 Freelander, 10 Jumping Jack Brew

Ser ut att ge hyggligt odds om den faller in också med tanke på att Björn är favorit med Worthwaitingfor. (c:a 15ggr)

Uppdaterad: tvungen att även ta med Mikael J Andersson i sista dubbeln också. Han vinner ofta på Färjestad och JJB var rätt hygglig senast över samma distans.

RogerH
0

Hej på er!!!

Mitt spel på ddn Idag:

Nr.1  DD1: 4 DD2: 3,6,10

Nr.2  DD1: 5,9  DD2: 6

Nr.3   DD1: 2  DD2: 3

Där har ni min dd!!!Glad

hafor
0

DD1: 1 Interference DD2: 9 Comeback Victory

DD-odds: 29,95

Ingen som lyckades pricka in den rätta kombinationen tyvärr. Nya friska tag fortsättningsvis………………