Tour de Trav. URSÄKTA!
Igår kväll glömde jag att starta en nu sådan här tråd och det var verkligen inte meningen.. Så tävlingrn avslutades igår då…
Såg att Ventilen postat ett spel i den andra Touren tråden det räknas..
KUNDE JU HA STRUNTAT I SPELET Å VARIT MED I TOPPEN IGEN!
är det bara jag som spelat idag är alla bakis lr deppiga över spelet igår kanske!
Enda sättet för mig att hålla ställningarna är total avhållsamhet, formsvackan är djup…
Hehe okej ;) !
hehe, hade inga pengar kvar i turneringen, men visst lirade jag idag. Hade vinnare på victory zoot.
dock är formsvackan djup hos mig också vad gäller v64 och v75, och då menar jag fruktansvärt djup.
Hade 6 på ramen på min V65:a reducerad från 1600r. Alla kallblodare var förmarkerade….MEN det blev bara 8st femmor.
Ville inte spela ett reducerat system på "Touren" ;-)
mvh
bertil
vad kostade systemet Bertil??? måste fått in en del pengar då……..
bra lirat faktiskt, får man fråga vilka du spikad????Om jag själv lirat så hade jag spikat Victory zoot och Face the Evil……..
Pinsamt, Nijo…MEN spelet var helt emot mina principer….avd 1-3 hade 2 bävrar i varje, heltäckt avd 4 (minus 14 och 11), 3 i 5:e avd och 5 i 6:e => 1560r på ram…allt gick in inklusive mina kriterier för effektspikar och B-ranking, men procentchansen spelade mig ett spratt denna gång, varför sexan uteblev.
Ingen spik!!!!
mvh
Bertil
hehe, bertil ger en ny dimension till reducerade och jokersystem, med inga spikar:)
tråkigt att du gick miste om så mycket pengar, hade du haft 6 rätt om du hade spikat victory zoot???
jaja, bara till att komma igen och analysera vidare, det om något man lär sig genm att spela på trav.
Victory var aldrig en potentiell spik eftersom jag förstarankade running asterix. Vid spik hade jag dubblat i ett annat lopp och då hade en effektspik fallit bort p.g.a. "spiken"…
Detta kan ältas, men om man tittar bakåt alltför detaljerat, så kan man konstruera virtuella storvinster på löpande band…jag vill hellre ha dem i hand ;-)
Denna V65:a tänkte jag visserligen rätt, men systemets innebyggda utfall spelade mig ett spratt…att inte reducera och finansiera 1600kr i inlämning var aldrig något alternativ för mig.
mvh
Bertil
Rickard…blev någon slutställning eller…..
mvh
Bertil
Jo har slarvat lite…
Här:
1:a **BERTIL!!
*2:a *LARS!!
**3:a **_ARTHUR!!
_**Jasså du nu förstår jag varför just du var sugen på en slutställning!
Kanske var fel av mig…men jag publicerar ju slutställning för V75 Mästaren även fast jag inte toppar själv
mvh
bertil
Haha bara skojjar med dig ;)