V64 Solvalla 18/1
Jag tror att det blir Lähdekorpi som kommer att sätta sin prägel på kvällens tävlingar. I den form som han har fått Hot Shot Knick i är imponerande, jag trodde att att den åttaåriga hingstens dagar på travbanan var över. Han var ju med i Derbyt 2002 mot From Above och Gigant Neo. Innan han har bevisat att han är tillbaka som en topptravare så garderar vi med en annan som är tillbaka efter lång skada och Lönnhults Danne har bevisat att han är tillbaka. Lopp 2, 3 och 4 är vidöppna så gardera rejält. För vi avslutar med två spikar. Inte förlorar Jewish Banker, vilken häst!! och samma sak gäller Informations Center, hon förlorar inte, det var Jörgen Sjunnesson som körde för sent och för passivt senast. Ska bli mycket intressant att se hur Björn Goop kommer att köra henne.
1: 7 Hot Shot Knick(A), 4 Lönnhults Danne(B)
2: 2, Fantasy Accent(A), 3 Jenkas Tuffing(A), 10 Carbonate(B), 5 Tina Cape(B), 9 El Guerrouj(B), 8 Hästen(C), 1 Spjutbo Heaverence(C)
3: 1 Sean Trott(A), 2 General Shogun(A), 4 Rebecka A.E(B), 5 Rapkin(B), 8 Nevada(C), 7 General Aubiose(C), 12 Starop Unplugged(C)
4: 7 Blue Moon Stallion(A), 2 Viking Crown(A), 3 Lindy's Quick Dame(A), 5 Shenandoah(B), 4 Oscar Oscar(B), 10 Estragone(B), 9 Forman Ken(C), 6 Syllabub(C), 12 Bibos Best(C)
5: 6 Jewish Banker
7: 5 Information Center
Detta blir 882 rader som reducerar till 193 rader på 25 kuponger genom min 1 av 3 A Hästar 1 till 3 B Hästar och 0 till 2 C Hästar och min 1 av 3 utgångshästar (Fet stil)
Lycka Till

Jag kör också en v64 idag
1:1,4,7
2:2,3,8,10
3:1,2,4,5,8
4:7
5:6
6:2,5,12