Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 366 ggr
ThomasH
0

V75-2 Åby 24/2-07

**

V75-2. Tvilling.
2140:

**

1 Lajos Wurö - Olsson D 31342 16,4
2 Trixie Hornline - Högström L 1d351 16,0
3 Fantasy Step - Wallin K 60431 16,3
4 Martellina - Kihlström Ö 13322 17,9
5 Dream Leader - Svensson C 21422 15,7
6 Indra Whitsun - Frick K 12256 17,5
7 Keeping Quality - Nordström P 62320 17,1
8 Jinx Brodda - Goop B 14221 17,6
9 Beastar - Lorentzen J 562d3 15,4
10 Tilde Silvio - Untersteiner P 1d1d0 17,2
11 Some Gold - Jansson T 03106 15,8

**2160:
**12 Kalinka Speed - Berntsson C 03101 16,2
13 Gin T.Annie - Svanstedt Å 34140 15,3
14 Worth the Trip - Forsgren L 51515 15,2
15 Västerbo Muscles - Takter J 00133 16,0

Nijo
0

kuskplus!! på Lajos Wurö, här tar Danne ledningen och sedan släpper han ALDRIG ledningen, losade en hel del pengar på Lajos Wurö senast och nu ska jag ta tillbaka dem pengarna! Spets OCH slut.

inga fler målfoton!!

Rickard007
0

Precis detta ska Lajos vinna!

Bertil
0

Den kloke garnerar….Martellina och Jinx Brodda blir det på mitt system.

mvh
bertil

Nijo
0

martellina är en fin travare, men hur går dte med spår 4 i volt???tror det är första gången i volt också vlket kan skapa problem.

Bertil
0

Tar med Martellina ändå, men du kan ha rätt nijo ang. spåret

mvh
Bertil

Nijo
0

Martellina är en ganska stor häst med längre ben och dem brukar ha svårt att vända upp snabbt i volten vilket dem måste göra med spår 4.

annars är det helt klart en fin och lovande travare som ska räknas tidigt………..

Dream Leader är en häst med fin form, borde nog räknas också. Gjort flera fina insatser nu den senaste tid…..

Tilde Silvio har hög kapacitet men är sköööör och osäker.

SOme Gold har verkligen toppform och gör bra lopp hela tiden, kändes lysande som fastlåst senast sade Örjan, ska passas.

Rickard007
0

Om man ska leta skrällar så.. Wort The Trip ?

continue
0

Beastar tänker jag ta med + en del andra hästar. Beastar tror jag rensar friskt om den skulle vinna och vinstchans tror jag den har. Hon har gjort riktigt bra lopp emellanåt och motståndet på lördag ser överkomligt åt, kan vara en rolig 3-6 procentare!

Rickard007
0

Ja med tanke på kusken kan den aldrig överstiga 5 allt annat över 5 är brutalt.

brutalaccent
0

jag är inne på spåret med spets och slut för Lajos Wurö i detta lopp. verkar vara ett bra drag i detta lopp. kommer förmodligen inte att bli favoritspelad heller. vilket skulle vara en mkt god lösning på loppet. men det finns givietvis motbud här. Martellina, Jinx B. som båda verkar vara i gott slag. Martellina kan få en väldigt lugn start och sedan bli den som for dra toget i spåren. Björn kan få ett bra lopp i rygg på Lajos W om denna orkar hålla spets och inte blir trött tillslut.

ThomasH
0

Jag undrar om ni inte har tänkt lite fel. Visst har Lajos Wurö en härlig form, men det är bakom bilen som hon är hypersnabb, är inte lika snabb i volten. Nu sitter dock formkusken Daniel Olsson upp och det är ju ett plus.

brutalaccent
0

är väl egentligen bara  Fantasy Step och Keeping Quality som kan öppna i detta fält(spår 1-7) och FS verkar vara lite osäker av sig, så kan man trycka av henne??

Daniel är en som brukar köra i spets om han har häst att åka med, tror att fallet blir det samma denna gång. eller??

Nijo
0

Lajos Wurö är medelsnabb ut i volt, men ingen annan den främre volten är särskilt snabb ut och därför tror jag Danne lyckats ta spets ändå,,,,värst mot är Dream Leader som kanske kan snuva Lajos på spets, men den är beroende av att gå barfota…..

Sedan är Lajos Wurö knappast beroende av att ha ledningen, besitter styrka och speed att vandra i spåren också…….Men visst är det en liten chansspik och för dem som vill köra safety så är det smart att gardera……

ThomasH
0

Lajos Wurö värmde ju senast dunderbra. Nu ska man springa med halvstängt huvudlag, det kan vara mycket intressant

ThomasH
0

Gin T.Annie kommer att springa barfota runt om, kan vara en skräll att se upp med

Rickard007
0

#15, Intressant men varför var hon dålig sist?

ThomasH
0

Gick då med skor runt om

Rickard007
0

Okej…

Kaitsu
0

Håller med Nijo här angående Dream Leader. Om hon kan springa barfota imorgon så har hon bra chans här. Travsäker och vann senast från samma spår och har bra tider i kroppen. Annars instämmer jag med er övriga angående Lajos.

Nijo
0

har med 9 av 11 framspårshästar på mitt enna system och 7 av 11 på det and, hehe.

Barfota går väl knappast då det ska bli -10 under natten och därav får dream leader det svårt och sedan verkar det som att alla ska ladda för ledning och att alla har bra form med vinstchans.

MEN jag får tacka continue för tipset med Beastar, tror helt klart denna 1% are kan vinna detta,,,verkar vara en fin häst med bra kapacitet, gäller bara att hon håller sig i trav. Var tydligen sjuk senast i v75 och slutade ändå 3:a efter ett lopp i dödens, STARKT.

även 3,10,11 är mycket streckvärda ycker jag.

continue
0

# 20 Tackar du på förhand Nijo? Det är ju lite vanskligt, det kan ju gå åt pipan också. Vi får hålla tummarna att det går vägen! Penga munPenga munPenga mun

Nijo
0

klart jag tackar på förhand, beslut är ju beslut och sedan kvittar det om hästen förlorar eller ej, det är en bra och spelvärd häst med hyfsade förutsättningar.

man kan inte göra annat än att ta ut de bästa hästarna utifrån hur man analyserat loppen, resten ligger i ödes makt.

continue
0

Bra formulerat :))