Trav iFokus

Trav

Etikettv65
Läst 452 ggr
Rickard007
0

Tour de Trav. V9, Måndag!

Ja ni kan reglerna.. 1000:- gäller..

Utom frö mig (1400:-), Ventilen (1200:-) Bertil (1100:-)

Börja spela!

continue
0

Tror jag inte ska förbruka något av min tusenlapp denna vecka. Tusen kronor räckte ju till en pallplats förra veckanGlad

Rickard007
0

Jo det stämmer ju men inte till seger! Och hur kul är det att inte spela något alls?

continue
0

Jag skojar bara, det förstår du väl. Jag brukar ju abbonnera på sista platsen större delen av veckan men någon måste ligga sist också och det är lika bra att jag tar på mig den uppgiften:D

Mitt första torskspel blir därför en dubbel på svanen på DD Mantorp.

3 Norvelous Hanover i första

1 Benny Palema i andra  X 100 kr

Kvar i kassan 900 kr

Rickard007
0

#3, Bra då ska jag inte rygga dig ;) Dubbel Åke!

Nijo
0

Vinnare: V4:4 ROSENSJÖS ALBIN, 100kr

kvar: 900kr

ZenoX
0

dagens dubbel

1. 3
  2. 5

gånger 200

kvar i kassan: 800kr

Rickard007
0

DD 1: 4
DD 2: 1
1komb x 150:-

Vinnare 50:- på  **Ambassador As!

Kvar i kassan- 1200:-!**

Alltså Norvelous Hannover hade ett riktigt formstim ett tag förra året men inte ska han kunna besegra Smashing Victory om det är årsdebut för båda herrar? Tycker inte jag. Konstigt att han har blivit spelad favorit.

continue
0

#5 Snyggt spel Nijo även om det var en hel del tur med i bilden. Hästen fick ett fint lopp och var nästan skyldig att vinna med den resan. ( Observera att jag är ironisk)

Rickard007
0

#8, HAHAHA :D  Var ju inget höjdar odds direkt, men ändå ett bra spel. Fördubblade ju cashen!

Nijo
0

hehe, trodde på bättre odds med tanke på att hästen är lite dum och gör bort sig ganska mycket,,,,,senst jag lirade albin så fick jag 5ggr pengarna.

Mycket fin häst som kommer klättra högt om han fortsätter hålla sig i trav.

Rickard007
0

#10, Okej men du ligegr ju klart plus på honom då iaf ;D

continue
0

#10 Instämmer, detta motstånd han mötte idag spelade inte i samma division. Totalt överlägsen och måste kunna gå ganska långt om han fortsätter på samma linje.

Nijo
0

Norvelous Hanover är det mycket uppåt på och ska träna väldigt bra, stallet tror på toppchans så det blir kanske något spel där med. Gillar dock ambassador As väldigt mycket och det är svårt att spela mot han.

DD2: avgörs troligen i starten vem som tar ledning av Benny och Fabrice….blir tight,,,Mackmody kan utmana också om tempo.

mitt spel kommer senare--------

Rickard007
0

#13, Men Goops är uppåt på Smashing med. Och jag gillar Goops mer än Åke! Dags för Goop att ta igen det han brände igår med bra chanser! Men Åke bör vinna något av DDloppen och jag tycker det är större chans i DD2!

När man leder kan man unna sig ett chansspel !

brutalaccent
0

V65:1 - Mister Tayler 50kr Vinnare

V65:2 - Stingray Office 30kr/20kr V/P

100kr   kvar: 900kr

Nijo
0

Vinnarspel: V65:6 - Fabrice Axe, 100kr

LarsM
0

V65-3  Nr 1 Athos L.  100 V

V65-4  Nr 1 Tobina Pazzione 100 V

800 Kvar i kassan

Rickard007
0

Gick inget bra för mig. Stefan gör en riktigt idiotisk styrning..