Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 395 ggr
Rickard007
0

Ludde dömd till Kåken!

Ludde har blivit dömd till 1 månads fängelse… Vem skall köra Going? http://www.travronden.se/edrum.jsp?article=7227

brutalaccent
0

"Bantningskuren kan ge
Lars I Nilsson en häftig upplevelse.

Om Lutfi Kolgjinis försteman bantar bort ett kilo per dag under den närmaste veckan blir belöningen att han får köra Going Kronos i årsdebuten"

taget från travnet.se - är det tillåtet att göra som jag just gjorde?? kan ta bort detta om det inte är tillåtet.

Rickard007
0

Haha okej.. Nah om du skriver att det är utdrag fårn travnet går det nog bra tror jag?

electra
0

Så länge d e korrekta citat å man anger källor så e d inga problem

Nijo
0

hehe, får 1 månad med fotboja,,, men klart som fan ludde ska stå upp för Takter, vakterna ska fanemaj ha på käften om de jävlas med han.

hade gjort samma sak i luddes situation och det hade/har säkert många gjort också.

ventilen
0

Ursäkta en nyfiken vad har Ludde å Takter gjort då varför får ludde 1 mån.Vad får takter då?

ventilen
0

PS läste om det nu i ronden vad hade Takter med det hela att göra då stog inget om honom

Rickard007
0

Vad hade vakterna gjort?

Nijo
0

hehe, Ludde och Takter var på en krog också behandlade vakterna Takter illa, vet inte om det var något dem sade elr gjorde. Då blev Ludde sur och drämde till vakten:)

Rickard007
0

Haha jo men ingen som vet något mer ingående?

Nijo
0

som vadå? jag kan ta reda på det ganska lätt annars^^