Hafors Kameler B 21/1
Hoppla Partiners!
Preben sitter fast i Köpenhamn och bad mig göra veckans system, men jag känner nog att pålästheten inte är så bra som den borde. Har inte ens mäktat med några tips idag.
Preben, vår vän, önskade Lupinen och Tuben som spikar. Där kan jag tänka mig den förste, men tvekar inför den andre. Finns den någon hugad spekulant att göra en rad ist.f. Preben Elkjaer???
Kanske är Preben insnöad, vilket han hävdar, eller så har inte bonusen fallit ut, som kan vara en annan förklaring alt. att frugans nyårspäls börjar märkas i form av höga avbetalningar :-)))))))
mvh
Bertil
Bertil, varför inte sy ihop ett tips med hjälp av spikmästaren?
Kan man ju göra. Jag har varit inne på det förut, men vi behöver en del snedtips också nu när det snöar och är allmänt obehagligt på "Åkern"
mvh
bertil
Krydda med några av av de kusar som trivs med hakar

Kör gärna Bertil. Jag har ett snedtips åt dig även om jag vet att Thomas och Preben ville ha Tuben spik, addera 12 Regent Royal i V75-6. Tror han blir farlig med lite hyyglig resa.
Kanske Sheriffen kan bli spik istället ??
Håller med dig. Själv har jag Taylor Boko och prime på mitt system.
mvh
Bertil
Öööhhh, tack för stödet förresten grabbar!!!!
mvh
Bertil
10.Joyau d'Urbain är struken. Åkte av vägen utan skador sägs det.
Få se om detta funkar, men så här ser mitt systemförslag ut i nuläget. Det ska reduceras ned till runt 1000r
mvh
Bertil

#8 Det var ju snyggt Bertil. Fungerade utmärkt att titta på Jokerutskriften!
Såg att jag inte får med Regent Royal (har förståelse för valet av spikar dock ;-), så jag får väl spela honom på en raket eller dubbel 
Hade själv gardering Taylor Boko i det loppet, vilket jag själv fick göra avkall på.
Sytemet är inte klart ännu, men spikarna blir enligt Prebens önskemål samt konsensus på Spikmästaren.
mvh
Bertil
Utgångshästar är nuläget 6.Iffy; 11.Åkre Lurifax; 5.Sheriff Hornline

Bertil, Åkre Lurifax är struken !!!!!!!!!
Tack hafor, såg det också just nu. Jag hämtar ju startlistor hela tiden nu innan inlämning. Då blir 10.Vinning Kos utgångshäst och vi kan få plats med LL:s tips 5.Juligutten
Här är slutversionen av Hafors kameler på Åkern 21/1/06
mvh
Bertil

Om jag såg rätt blev det ett antal 5:or eftersom det inte var någon utgångshäst som vann. Stämmer det Bertil ?
Stämmer hafor.
Det blev 4st femmor enligt rättningsmallen. Det spelade ganska liten roll denna vecka eftersom 7 var svårt att hitta och 6 rätt gav ju heller inga stora belopp. Det är ju rätt trist att Jokersystemet inte ger möjlighet att publicera rättningsmallen.
mvh
bertil

Jag verkade inte helt fel ute med Regent Royal i alla fall, han blev ju 2:a ;-) Naturligtvis vann Hot Tub ohotad, men de övriga var inga motståndare av rang precis som jag hade i min analys.
Sedan är jag lite sur för att jag ändrade min spikrad, bytte bort Chip Tory mot Markus Emm :-((
Hej på er,
det visade sig vara ett mycket bra beslut att øverlåta spelet till Bertil. Jag kom inte med flyget førræn Lørdag em efter 20 timmars væntande 170 instællda flyg på Fredag och 144 på lørdag. Jag tar mig an veckans rad istællet.
Preben

Kanske passar dig bra Preben eftersom V75 går på Jägersro ;-)