Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 895 ggr
Bertil
0

V75-1 Färjestad 3/3/07

**Lopp 4. V5-3. V75-1. Tvilling.
****2640:
**1 Firmin de Socoa - Lennartsson P 50011 15,9
2 Lavin - Svanstedt Å 31d02 16,0
3 Tindra Briljant - Mahony P 11410 16,4
4 Ultimo Håleryd - Uhrberg T 20350 15,8
5 Pontiac Index - Sundberg H-O 02330 15,6
6 Handy - Söderkvist S 116d5 16,9
7 Ex Excellent - Jakobsson M 23d13 16,2
8 Like Me Victory - Svensson A 07100 15,2
9 G.K.Ante Knockout - Sjunnesson J12102 16,7
10 Pompier - Berglöf E 21351 17,1
11 Offspring - Goop B 22210 16,0
12 Furey - Ivarsson M 32122 16,4

Rickard007
0

Hmm Ultimo Håleryd första strecket här? G.K Ante Knockout är ju duistansgynnad och Pompier har form..

Nijo
0

Spik på Firmin De Socoa,,, såg mycket fin ut senast,,,,läcker travare och Kari har nog fanemaj rätt att denna hästen klarar sig bra i minst Silver redan nu.

kommer blir lekstuga här och jag går troligen mot Ultimo Hålery för första gången……….

Rickard007
0

Hmm komme rhan verkligen bra till från sit tinnerspår? Rädd att det stälelr till det.

Nijo
0

var snabb ut senast, tror helt klart det blir ledningen och om inte så lär det knappast bli problem att komm aut över 2640m, alltid mycket luckor då.

Rickard007
0

Iofs men man ska inte vara så säker. Ingen spik!

Nijo
0

överlägset den bästa spiken i omgången, inget snack om den saken. Varkar vara en riktigt fin travare och efter senaste insatsen råder det inga tvivel om han står väldigt billigt till i denna klassen.

Rickard007
0

Nej int ei mitt tycke… Då är nog 911L bästa spiken!

continue
0

Jag tror att både 911L och Firmin De Socoa kan vara tänkbara spikar, åtminstone än så länge men jag hinner ändra mig många gånger innan lördag.

Rickard007
0

#8, Jo man hinner ju det!

Tyfon
0

tror på Firmin

Kaitsu
0

Instämmer helt! Bankar in en 10-tummare på Firmin de Socoa här! Blir svårslagen från sitt fina spår. Som Nijo sa så blir det alltid luckor över denna distans så om nu Lennartsson skulle bli instängd så litar jag fullt på att han hittar ett bra slagläge och avgör i god tid..

Tyfon
0

när bytte Firmin tränare till Kari?

Hannna
0

Gjort 2 starter för Kari. Ett b-lopp på Hd och det senaste på valla.

Tyfon
0

ok han stog ju hos Micke Linderoth förut

Nijo
0

stod*

Hanna, hur enkel blir vinsten? Kari har ju sagt att han redan besitter minst klass av silverdivisionen.

ThomasH
0

Kari har haft Firmin de Socoa i två starter och har övertygat stort i senaste starten. För första gången någonsin så säger försiktiga Kari Lähdekorpi att han bara vinner. Jag spikar

ThomasH
0

Firmin de Socoa kommer att spinga barfota och blir synnerligen svårslagen. Vill man gardera honom så har välstammade Handy formen i antågande och kommer nu att springa barfota bak

Kaitsu
0

Tung bana gynnar G.K Ante Knockout och Pompier, men jag litar på Lähdekorpi och spikar hans Socoa trots allt.

Nijo
0

banan kommer absolut inte gynna GK ante knockout kan jag lova,,,,,han har grov aktion och kräver mycket bra fäste, banan blir troligen lös och då är hans chanser borta till 100%.

Kaitsu
0

#19 Okej, tack för infon. Stärker enbart tron på Firmin..

ThomasH
0

Nja rapporter från banan säger att plusgrader och uppehåller ge en mycket fin bana där valfri balans är möjlig

Nijo
0

plusugrader på en 6,7 kommer ge en usel bana med tjällosning som är mycket tung och dåligt fäste. Blir det för kallt så kommer banan bli stenhård………..

mycket fin bana tror jag knappast det blir i vilket fall som helst eftersom den var fruktansvärt dålig idag.

ThomasH
0

Jag bara skriver vad banpersonalen meddelat

mvh/Thomas

Nijo
0

gjorde jag också…….

Rickard007
0

Läs mitt 1:a inlägg…

Nijo
0

jo, men det var för att du inte visste bättre, eller hur……..Hade dem kört om lopet så hade jag ändå spikat firmin de socoa med tanke på de senaste prestationerna och visst fan såg den STENKLAR ut tills det var ca: 300 kvar.

Detta var första gången jag inte spelar ultimo håleryd och givetvist ska den vinna, gillar hästen mycket och har varnat för den här i alla lopp. MEN beslut är belut och jag ångrar inte mitt val av spik.

Bertil
0

Heder Rickard!!!

mvh
Bertil