Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 331 ggr
Rickard007
0

Tour de Trav Lördag!

Jag startar den nu eftersom jag inte vet om jag hinenr göra det ikväll.. Så ni får räkna efter själv era kassor efter fredagen!

Alla som villl vara med får det!

Rickard007
0

DD 1: 9
DD 2: 5
1 komb x 500

DD 1: 9
DD 2: 6,7
2 komb x 100

Vinnare på Limerick S.I.R 100 Kronor!

Vinnare på Isolated 24 kronor!

Kvar i kassan - 800:-

ZenoX
0

vinnare

lopp 5 häst nr 8 100v

lopp 7 häst nr 1 100v

dagens dubbel

1. 1,9
  2. 5,9

4 komb x 50

raket

lopp 6 vinnare 2 Made For Victory

lopp 8 plats 7 Good Girl

lopp 9 vinnare 1 Capricorn Label

x 100

kvar i kassan: 0kr

continue
0

75 kr Vinnare V75:2 3 Super Trick

100 kr Vinnare V75:4 1 Kvihaug Kvikk

Det ekar tomt i min kassa = 0 kr kvar

Kaitsu
0

Hmm.. är det samma kassa som för 1000-lappen eller är detta nåt annat?

Bertil
0

Lekledarn'…folket väntar på uppstyring ;-)

mvh
Bertil

ZenoX
0

fan vad gött satte breeze sign på vinnarspelet

Bertil
0

Storartat ZenoX!!!!

mvh
Bertil

ZenoX
0

tack bertil har vunnit på den förut så jag tänkte spela igen så det lönade sig till slut :d

Nijo
0

haha, snacka om maxflyt, är ju som micke säger också, den ska inte vara mer streckad än 7% och vinner bara om den får ett maxlopp vilket den fick nu. Kan ju lova att detta loppet förlorar breeze sign 9 av 10, 19 av 20 också troligen.

lirat hästen tidigare också men inte fan ska den vinna ett v75 lopp, knappast.

men detta var väl en sådan dag? många dåliga hästar fick maxlopp och lyckades vinna.

Tyckte annars Dalshan As gjorde en RIKTIGT fin presation idag, galopp och siste häst, gör ett myket bra slutvarv och sista sväng, vinner det loppet lätt utan galopp. Gill Star övertygde också, liksom jenspeter i sista.

Vi hade 1 häst som vann från ledningen idag, Stenåsens vinny, slutsatsen är väl att innerspåret var tyngre och att stenåsens gjorde ett bätte lopp än vad folket tror…..

Bertil
0

Visst, Breeze Sign kanske förlorar loppet 19ggr av 20…men ZenoX kanske inte spelar honom i alla 19 fallen utan kanske bara 4ggr av 20….För att hitta rätt bland dessa odds måste man ha tur eller stalltips…Tycker att ZenoX är värt all beröm för sitt spel och tips till oss här på TIF

Spelar man enbart efter rank blir urdelningarna mediokra och sporten trist och förutsägbar…lite av charmen är just känslan för en häst, kusken, färgen på skaklarna etc….även om man inte är glad just i stunden när spricker på en bäver som Breeze Sign

;-)

mvh
Bertil

Kaitsu
0

#10 Instämmer.. snyggt gjort att sätta den vinnaren. Slängde själv in ett litet spel på Jenspeter H i sista stund vilket gjorde att jag trots allt gick plus idag. Nåja, nya tag..

Rickard007
0

Hller dock med Nijo sjukt att en sådan trashank vinner V75!

Bertil
0

Sjukt att du inte får med den i din riskspridning ifall dina tips är värda namnet!!!

ZenoX
0

#10  ja precis som du säger bertil… jag hade nog bara lirat den 4 av 20 och man måste ju spela efter hjärtat Nijo

Rickard007
0

"13, Den var min sista häst i det loppet. Skrämmande att den vann

Nijo
0

självklart zenox, det gör jag ofta också,,,,,lirar dock aldrig hästar som ska köras invändigt eftersom då kan dem endast vinna med mycket tur.

men jag sade inte att dte var ett dåligt spel, jag tycker bara att det är en häst som inte ska vinna på v75 vid denna situationen.

ZenoX
0

ne det kan stämma men denna häst står mig högt.. så jag var ju tvungen och spela om jag har feeling för en häst