Forumet har stora brister.
Jag blir så förbannat jävla less på när forumet laggar sönder, ibland måste jag klicka minst 10 gånger för att den skall uppfatta att jag vill skriva kommentaren och då blir det 10 kommentarer. Det är ju katastrof.
Thomas se till så Staffan fixar detta GENAST!
tålamod? tycker att det i stort sett bara är du som råckar ut för detta rickard…….
Jo jag vet… Men asså jag väntar faktist men det händer ingenting, mans er ifall den har uppfattat kommandot du vet där nere. Men det syns ingne sådan. Jag är såpass datakunnig så jag vet sådant. Kan dte vara min uppkoppling? Tror knappast det.
Jag vet inte var problemet för dig är Rickard. Men om jag ska be någon titta på varför det krånglar för dig så måste jag få vete vilken uppkoppling du har, vilken webbläsare du har
mvh/Thomas
Givetvis Internet Explorer… Dock inte den nyaste 9.0 eller vad den heter.. Sedan har jag 24 mbit hemma men nu är jag hos mormor här är det 0.5 tror jag.
Jag bara gissar att med 0,5 så tar det lite tid, du kanske måste vara lite tålmodig och inte trycka frenetiskt på "publiceringsknappen". Men jag ska kolla upp det
mvh/Thomas
det är väl bara rickard som har problem m. dubbelpublicering…typiskt ungdjur…använd zon och använd krattan lite lugnare ;-)
mvh
Bertil
#5, Okej bra..
#6, Jag pallar inte att vänta i 10 minuter som man måste göra då…
Tålamod är en dygd…det kommer med åren ;-)
Om du klickar hela tiden är det inte konstigt att forumet låser sig ibland ;-)
mvh
bertil
Haha ni verkar tro att jag bara massklickar.. Men det segar som fan.