Trav iFokus

Trav

Etikettv64-solvalla
Läst 246 ggr
Bertil
0

V64 Solvalla 25 jan 2006

Hej på er alla!

Thomas och jag kör ett litet skrämselsystem på kvällens Vallatävlingar. Tyvärr fick vi avstå Burbon Jazz och C.K.Mack, så vi får se vad det betyder.

Systemet finner ni i bifogad fil. Reduceringen är 72% från 1800rader i ramen. Dessutom finns fyra utgångshästar varav en måste gå in.

mvh
Bertil

Ola007
0

Jag sätter en slant på följande pållar.

1:4,6,7,8,10

2:3,4,6,8,15

3:5

4:5

5:1,2,3,7

6:4

lycka till!

lazze
0

Bertil och Ola,jag säger lycka till,till Er och ska själv bidra med en rad som ser ut så här:

1)alla

2)1

3)alla

4)alla

5)2

6)6

1680rader

ThomasH
0

Och du Lazze, lycka till, raden ser intressant utSkrattande

Bertil
0

Tackar, men det var ett system med minst sagt vågade spikar. Bara miljonutdelning som räknas?

:-)))

mvh
Bertil

edvin
0

Ja jag kom inte iväg till valla ikväll men har självklart satsat en slant på maximillian enligt ägaren så är det säkra pengar :-)

Bertil
0

Utgångshäst på systemet :-)))

mvh
Bertil

lazze
0

Klart Bertil att det är vågat,men du vet ordspråket hälften v…………,ibland så vill man ju va ensam om milijonerna,skämtar bara,men jag fick den kännslan bara

edvin
0

Ja den vann så nu blidde det lite pengar i kassan.

Alexis (ägaren) mycket nöjd och jag unnar han all framgång.

lazze
0

Grattis Edvin,nu sprack jag på Brandy Gral min spik,kom 3:a hade 200vp,så lite vart det till spelkassan

edvin
0

Ganska klokt att sätt VP, oftast har man igen pengarna och lite till.

lazze
0

Hejsan igen!

Jaha,de va den v-64a:n,kan kommentera min egen redan även fast det återstår ett lopp.De va inga vidare känslor man hade denna gång,men jag kommer igen,redan till v-75a:n så har jag en del ideer att bjuda på,hoppas att det gått bättre för er andra och som sagt,fredag ska jag försöka komma med lite vettiga tips

mvh

lazze

ThomasH
0

Ja Lazze, det var en snygg spik, snacka om överlägsen!

Bertil
0

Verkligen grattis lazze. Svåra spikar - snyggt ändå!!

Vi fick bara 48 st treor. Kunde ha sparat mer i de tidiga loppen, men det är i skenet av facit och då har vi ju alla full pott. Så här i efterhand och i vintertider är det bättre att ta ett par spikar och sedan gardera så mycket som möjligt. Vårt system blev ju rätt ihåligt till slut trots en "riktigt läst början"!!

Väl mött till V75:an allesammans inkl. ev. nytillkomna!

mvh
Bertil