V64 sytemet
1: 2 Torvald Palema
2: 3,4,7,10,12 (11)
3: 1,4,5 (12)
4: 2,7,13,15 (4)
5: 2,3,4,7,9 (11)
6: 1,3,11 (5)
1x5x3x4x5x3=900kr
kanske borde ha spikat lugdunum istället med tanke på att banan ser ut att bli ganska tung…….
gillar inte denna omgången alls!
- 2 Torvald palema
- 1,3,7,10
- 4,5
- 1,2,10,11,15
- 2,3,10
- 11 Lugdunum
= 120 kr

vad säger dom om banan? är den verkligen tungsprungen?? vädret i sthlm??
såg banan i eftermiddes, det regnade då och banan såg ut att bli tung,,,men enligt ATG så ska det vara uppehåll och bli lätt bana……men det är jag tveksam till.
Jag är också mkt tveksam till det och har satt mitt tillit till bakspårshästar i större utsträckning än vanligt.
mvh
Bertil

tror också att banan kommer suga musten ur många spetshästar ikväll. det är rått i stockholm..
nah, spets behöver ju knappast vara en nackdel,,,,vad jag vet så blir inte innerspåret särskilt mycket tyngre än ytterspåret på solvalla……..Är skillnad mot färjestad helt klart, så man ska absolut inte räkna bort spetshästarna.
Det är väl mer ett problem om det behöver lägas mycket krafter på att nå ledningen om banan är tung, risk för tidig mjölksyra då.

mitt lilla system(varit på IKEA)
- 2 Torvald Palema
- 12 Winner Farming
- 4 Jenkas Tuffing, 5 First On Lien Sec , 6 Jumbo Mumbo, 12 Greenheart
- 2 M.T Birindeli, 7 Start Brodda, 11 Nato, 15 Mr Hillspot
- 2 Pin Chi, 3 Japanese Beetle, 7 Runcrown G.M., 9 Fancy Remington, 10 Ginza Töll
- 11 Lugdenum

haha!
kan knappast ha mer fel..
Håller med!!! Denna gång djupdök man ordentligt!!
mvh
Bertil
är åt helvete, hade 11 västerbo moronzoo som första reserv bara för att jag inte vågade spika m.t birindelli eller lugdunum,,,,feghet lönar sig sällan!
5 rätt för 3:e onsdagen i rad, sux…….men jag kan vara utan sådana småsummor, hur lugnt som helst!
lätt att vara efterklok…