Änligen kval!!!!
vem e det som kör ?

#1 Stefan Söderkvist!

Lycka till!

Oj, har hon sänkt 20 sekunder på 3 månader! Sänker hon i den takten i fortsättningen springer hon under minuten till sommarn :))
Lycka till!!
Verkligen Lycka Till nea…berätta gärna forlöpande i denna sträng hur allt artar sig!!!
mvh
Bertil
#4, JA då är elitloppet att tänka på och Nea är ju på stallbacken så..

#6 klart hon har ju bästa kusken så:P
då är det ju tråkigt att det är hästen som springer och inte kusken,,,,kvittar ju hur bra kusken är om hästen inte presterar tillräckligt bra.
lycka till annars
#8, Nah men kusken är ju en stor del på orutinerade ostartade hästar.
Lycka till Nea!
Vilken bana kvalar hon på?
Jag håller tummarna.

#10 hon kvalar på Åby!
Skulle du inte kunna starta en tråd som heter Gothics Nanny och skriva lite typ som dagbok där, fast kanske inte varje dag?
Lycka till Nea! Vi håller tummarna och hälsa Stefan så gott.

hon gick skit Stefan trodde hon va halt så nu e det bara å ta nya tag å jag får leta ny häst!!!
Okej. Varför leta ny häst? bara tt träna den mera och göra i ordning den ?

ja men jag ska ha kvar henne men måste ha en till min licenskurs åsså men har antagligen en på G
hehe, vadå, märkte ni inte att hästen var halt innan loppet???
Kanske inte var det då?

nä för den haltar ju inte eller så hon galoperar bara men Stefan uppfattade henne som halt
Haha hon haltar INTE men Stefan uppfattar det som det.. Hur hänger det ihop?

han upfattar det som om hon har ont någon stans

De behöver ju inte alltid visa hälta för vagn, ser man efter ett böjprov om de är halta, fast de flesta travare markerar alltid lite hälta på böjprov.
Inget med saken att göra egentligen, men det finns ju ett antal hästar vars ben har "gått sönder" i lopp och hältan syns inte förrens direkt efter loppet eller ännu senare. Gidde Palema sprang väl med kasst gaffelband sista starten, Victory Tilly gjorde det i Elitloppet, fast han haltade ganska rejält direkt efter loppet.
brukar märkas framförallt när musklerna blir kalla,,,,,under tiden dem är varma och igång så är smärtan inte lika stor, går nästan att springa med ren vilja.
Steinlager sprang även med pajat gaffelband i sin sista start tror jag,,,,slutade 4:a i elitloppet då också.