Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 268 ggr
ThomasH
0

V75-2 Mantorp 10/3-07

**

V75-2. Tvilling. Auto.
2140:

**

1 Horsys Quattro - Lindblom C-E 231d0 15,0a
2 Stacy - Untersteiner P 02636 16,2a
3 Meroxina - Jansson G 02140 15,0a
4 Fortune Access - Svanstedt Å 51122 14,0a
5 Madame Amok - Lennartsson P 30104 14,7a
6 Saviola - Uhrberg T 15421 16,0a
7 Conrads Trick - Goop B 33d31 15,0a
8 Roger Qui - Goop O 25532 16,3a
9 Zoogan - Adielsson E 13003 14,7a
10 Kingpin la Marc - Söderkvist S 01024 14,5a
11 Sixten Tim - Kontio J 06130 15,2a
12 Gordonia Dag - Kihlström Ö 22023 15,4a

Rickard007
0

Senast vann Saviola trots bakspår mot fortune men Åke håller den väldigt högt. Jag tror man kan vara säker med dessa 2 här faktist!

Nijo
0

Tror helt klart Fortune Acces kan mycket mer än senast och det får vi troligen se nu.

Saviola är väl värsta motbudet annars, väldigt starkt lås på Fartune acces+saviola.

Horsey quattro var usel senast, men är en fin travare som kan mycket i ljusa stunder……Precis samma med Madame amok som också är en mycket fin travare men har dåligt psyke. Conrads trick imponerade senast och kan utmana här med om han kommer ner i bra slagläge.

Rickard007
0

Precis samma tankar har vi för en gångs skull asså.

Kaitsu
0

Conrads Trick är min första häst… som sagt en imponerande uppvisning senast + att den är snabb ut. Fortune A emot då den också är snabb ut och Åke ger sig nog inte i första hand om det skulle bli körning. Bakom är det ett par som utmärker sig..

Rickard007
0

Åke släpper aldrig täten i en final med denna hästen. Inte en chans och dne som svarar spets lär inte tjäns många slantar..

Nijo
0

ingen som kommer behöva svara eftersom fortune acces flyger till ledningen, mycket startsnabb.

Känns som att jag låser loppet på 3 hästar såvidare jag inte spikar fortune access,,,,beror lite på banan.

Bakom Fortune acces ska saviola och madame amok räknas. Jag står fast vid att madame amok är en topphäst, har en grym talang och teknik i sitt trav,,,,såg mycket fin ut senast i vinnarhålet bakom fortune access. Får madame amok en fin resa här så kan det mycket väl bli vinst,,, är som sagt psyket som är svagt.

conrads trick kan givetvist vinna, men det är betydligt hårdare motstånd nu och från spår 7 är det ganska stor risk att han hamnar dåligt till eftersom så snabb är han inte ut,,,,,öppnar goop för snabbt så lär det bli dödens…..Vill nog se han göra 2 br lopp i rad innan jag tror för myckt på han.

Rickard007
0

Man borde lite på Åke i finaler men Saviola är onekligen ingen klenis… Svårt, känns tråkigt att låsa på 2 sådär men kanske man behöver det..

Nijo
0

med fin och lätt bana tror jag fortune acces vinner detta,,,blir det en tyngre banan som senast de mötes lär Saviolas styrka avgöra striden igen.

Rickard007
0

Det kanske stämmer, samma i guld där är banan viktig… En annan som stortrivs på tung bana är Jenspeter, det är dennes enda chans tror jag.

Nijo
0

såvidare hästen inte har förvandlats?? inte första gången sådant händer direkt, hehe. Är väl aktuellt att se värmningen på jenspeter hornline, var väldigt snärtig o fin senast……

Rickard007
0

Nah okej.. Men om banan inte är tung ser jag det som mycket föga troligt att den vinner en final..

Nijo
0

nja, men rickard,,,finalen håller ju sämre klass än försöket,,,det är en riktigt dålig final och jag tycker helt klart att försöket han vann höll en betydligt bättre klass.

Rickard007
0

Okej, men final är ändå final ;)

Rickard007
0

Det ryktas skoryck på FA vem skall kunna slå han då?

Bertil
0

Conrads tar knappast ledningen, men det är heller inte nödvändigt. Senast rundade han alla bävrar från 11:e spår. Här borde han hamna lite bättre till och troligen böhver han inte gå alltför mycket ute i spåren. Jag väljer endast tre ekipage här.

7-4-6

mvh
Bertil

Rickard007
0

Räcker nog med ett ekipage.. Kung Åke!

Nijo
0

mm,,,spikar fortune access här,,,,kung åke vinner detta som rickard sade.

Rickard007
0

Mjo skoryck och finaler. Då finns det inte mycket som talar emot vinst ^^

ThomasH
0

Fortune Access kommer att springa barfota för första gången och detta kan vara en bar spik. Saviola var bra senast, men är det snabb bana och det är ett klart minus för honom. Vi varnar för Sixten Tim som kommer att köra barfota runt om

Rickard007
0

Thomas du kan ju, mkt bra spik borde det vara!

Nijo
0

jo, och thomas prickade även rätt på om de blir snabb bana så missgynnad saviola lite,,,,besitter visserligen en bra speed men är framförallt stark och riskerar att galoppernär det går för snabbt.

Fortune Access vinner detta fram och baklänges

Rickard007
0

Du är klar på din sak idag, och vi har 4 likadana klartecken du och ja. Sinnessjukt ovanligt ;)