Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 257 ggr
Rickard007
2007-03-11 22:17
0

Commander Crowe!

_Nu när Nijo är bortrest till Norge i 2 veckor så passar jag på…
_
Hur bra är Commander egentligen?! Han har ju bara lufsat till vinst i alla starter tussarna kvar aldrig bottad.. Nog för att han bara har gått 6 lopp men på det sättet han har gjort det vet jag inte vem som skulle slå honom? Han får ju bara mer och mer rutin för varje lopp när han väl går ut och möter årgångstoppen har han ju hunnit med att springa en del. På allvar om han är frisk iår (Vilker Puro's hästar alltid är när han startar dem typ tror jag att han kan bli obesegrad..

Föresten! Vilka lopp kan han matcha i nu? Fortsätter han i V75? Finns ju inga årgånslopp nu väl? Han kommer ju inte ställa upp i Kungapokalen som det verkar vilket är synd.. Mycket synd hur ska han förlora?

brutalaccent
2007-03-11 22:19
0

det kommer ju bli i årgångsloppen som vi kommer få se botten på den hästen. men jag skulle bli riktigt besviken om det gick som för Max Flukt när man sög alla krafter ur honom mot Jaggen i Finland förra året. efter den starten har inte Max varit sig själv. verkar se Jaggen i varje kurva verkar det som.

men det kommer bli spännande att se honom mot andra i hans årskull som ses som löften.

Rickard007
2007-03-11 22:24
0

Jo precis Men Puro är en väldigt bra tränare.. Han är ju rädd att ta ut honom redan nu i Kungapokalen.. För att han tycker det är för tidigt. Tror knappast han tar ut honom i en riktig världselit innan det kan vara dags för det. Denna är han verkligen rädd om.

Även om jag tror att han redan tillhör världseliten.. Kanske är tur att jag inte är tränare ;) 

Nej men att se hans 6 segrar från bakspår bara sveper fältet och lunkar. Att hävda något annat än att han kommer tillhöra världseliten om han fortsätter fungera är ju löjligt.. **GRYM TALANG!  
**

Aldrig sett ngn häst som vunnit så lätt alltså.. (Kanske Going men han var ju alltid bottnad typ när han slog världsrekord och sådant.. vi har ju inte set botten än).

brutalaccent
2007-03-11 22:32
0

icke att förglömma "gamlingen" Järvsöfaks som alltid hamnar på bricka 9:o motsvarande.

Rickard007
2007-03-11 22:33
0

Vad menar du med det?

Hannna
2007-03-11 22:36
0

Ja, Puro har en förmåga att få fram riktiga topphästar. Vem minns inte pilsnabba Not A Spacecase? Sedan har han Blues Office, Fama Currit, Camilla Highness, och nu Commander Crowe i stallet.  

Detta börjar likna lite vid Across The Lines vid samma tidpunkt förra året, men Puros vapen är klasser vassare verkar det som!

brutalaccent
2007-03-11 22:38
0

att Järvsöfaks lika lätt som CC sveper fältet joggandes och sedan in på upploppet bara skuttar fram som en liten(stor) kanin

Rickard007
2007-03-11 22:49
0

Jojo..

#5, Ja Across The Lines hade 10 segar i följd vilket är få som har..
Beroende lite vilka lopp han går ut med Commander kommer han slå det lätt. Enda som kan sätta stopp för det skulle vara Kungapokalen men jag tror ju han vinner där också.. Han blir obesegrad i år ska ni se :D
Men lite skillnad på lopp med det var 2 stycken 12000 kronors lopp han vann i början!

Rickard007
2007-03-11 23:31
0

Flera personer inne! Någon måste väl ha någon åsikt om denna kanon?!!!

Rickard007
2007-03-11 23:33
0

Det är ju för bövelen läst 54 ggr men bara 8 svar jag blir alltid lika förundrad måste vara sådana som bara besöker siten utan att skriva!!

Var inte blyga skriv ni med!

Förresten!

Ta inte bara våra tips lämna ut egna också annars blir farbror Thomas arg  CoolSkrattandeFlört

Bertil
2007-03-12 01:16
0

Nu har du nog inget att skylla på Rickard!!! Såsom du och Nijo tenderar att kommentera andras inöägg, så bör du inte vara förvånad över kvoten lästa/skrivna…ni är givetvis knappast hela förklaringen men ändå helt klart en del av den.

Bit ihop, bit ihop…;-)

mvh
Bertil

Rickard007
2007-03-12 01:33
0

Hmm vad har jag sagt för negativt nu då?!? Bara vart positiv här väl!?