Harry vs Rickard, Möte 6!
Ställningen är 17-15 och ingen har tjänat in några pengar!
Men nu jädrans!
1: 2,4,5,6,7
2: 4,7
3: 1,3,6,10
4: Commander Crowe
5: Camilla Highness
6: 1,2,3,4,7,8,9,10,11
7: Hurricane Line
360 rader/ 180 kronor!
Ja, då är det dags för andra varvet, och Harry kör samma tråkiga variant med bara en säker. Så här blev kupongen:
2-7
6 Saviola
3-7
7-9
4-6-7
1-2-4-12
3-4-5-6
384 rader, 192 kronor.
Ja garderingen mot Commander är ju barnslig,
Utav alla system jag gjort i V75 Mästaren och dylikt har jag spikat Fortune men fegar lite här, dock spikar ju Harry Saviola.
Camilla finns inte med på systemet detta är ju ett skämt.
Pontiac Index och Nils Göran på 4 klantigt (Jag tar bort dom på 7 på mitt IRL system sen).
Dålig dubbling i ´guld.
Vinner jag inte denna matchen skäms jag fan, så jävla dålig är dte systemet.
4-3 och totalt 21-18 om jag räknat rätt- och fortfarande tomt i pengapåsen…

Mm tror det med… 21-18,,, 0-0.
Men det är inget bra snitt..
21/6 = 3,5 rätt per omgång… Iofs har det varit höga utdelningar men ändå.. Man borde snitta 4!
Nja, för din del kan det nog bottna i lite motflyt, men som Harrys manager är jag missbelåten över hur ATG:s dator hanterar tvåhundrakronorsvarianten. Det verkar minst sagt märkligt att den regelmässigt väljer 2x2x2 och bara en säker vecka efter vecka! När vi kört den här serien slut kommer jag aldrig mer att satsa på tvåhundrakronors Harry, mer än på Spikharry möjligen…
#6, Okej.. Är det så illa? Isåfall kan vi avbryta direkt och kora mig som vinnare ifall du inte vill lägga ut pengar på Harry's system och det har jag all förståelse för!
Velikij… Varför har du ingen egen sida?!
Det står "Användaren har valt att begränsa tillgången till denna sida och du kan därför inte se den just nu. " eller något i den stilen..
Varför?
Jag är med i ytterligare en fokustråd, och där har det bara varit begränsat utbyte med dem jag känner sedan tidigare. Har inte använt mig av min sida i större utsträckning, så jag har inte haft en tanke på att sidan varit stängd för övriga. Nu är den öppnad, men det finns inte mycket att läsa där…
Okej,, Lugnt bara en undran men vad vill du göra med Harryboyen?
**#6, Okej.. Är det så illa? Isåfall kan vi avbryta direkt och kora mig som vinnare ifall du inte vill lägga ut pengar på Harry's system och det har jag all förståelse för!
**hur gör vi?
Okej,, Lugnt bara en undran men vad vill du göra med Harryboyen?
**#6, Okej.. Är det så illa? Isåfall kan vi avbryta direkt och kora mig som vinnare ifall du inte vill lägga ut pengar på Harry's system och det har jag all förståelse för!
**hur gör vi?
Förresten man ser den inte alls.. Din sida alltså :/
rikard går int du i skolan
#13, Nej jag lever på travet ;)
Jo, det gör jag men jag är ledig idag… Men på raster och dylikt så fort jag får möjlighet kollar jag forumet…. Kollar forumet säkert 100 ggr per dag :D
är alla skolar stängda idag då haha
Nej men den jag går på.
Har du tänt eld på matsalen?
Nej, på lärosalarna :D!
#11/12:
Nej, jag håller förstås ut alla tio omgångarna, det var mer en principiell syn på Harry.
Mystiskt att du inte kommer in på sidan. Jag får kolla igen! Men det är som sagt inte mycket att läsa där…
Okej.. gör som du vill..
Okej iFokus kanske buggar..
#20: Det var nog jag som var för trött när jag grejade med Min Sida i morse - nu bör den fungera!
Haha okej… Promillen har gått ur nu