Samma visa varje vecka...
Varför är det så att man alltid på fredag kväll, lördag förmiddag sitter i soffan och myser för att man hittat denna veckas 7 rätts rad ( och man är ju så himla säker så man hade kunnat satsa sin egen syster på saken eller hur)? måndag till fredag sitter man framför datorn och kollar lopp, tider, motstånd i loppen, mängder av "expert" kommentarer och vad folk har att säga här på trav i fokus. Och så kommer lördagen, man går igenom systemet en sista gång och man är så säker på att inget kan gå fel, för hur skulle det kunna gå fel när man analyserat hästarna in i minsta detalj och dess kuskar och dess segerprocent o.s.v o.s.v….
18:20 sitter man i samma soffa framför tv:n och svär och förbannar man sig själv för att man inte lyckats lokalisera den där 30%:aren i avdelning 3 som utklassade sina motståndare eller att man valde att ta bort favoriten i avdelning 1 för att han galopperat de 3 senaste starterna och nu har en kusk med 6 i segerprocent….
Varför, varför, varför……..
har egentligen bara ett svar:
Trav är sporten som jag hatar att jag älskar! 
Och nån gång kommer omgången med stort O… jag bara vet det

Haha vad skönt skrivet! Klockrent!
Känner igen mig så väl..

harkel*
bara att invänta nästa helgs startlistor! *suck*
Tippade för första gången nu i helgen. Använde mig av era tips pch analyser men det gav 3 rätt på ett 360-raders. Men jag hade iof 3 st 2or… Men som dom säger, "second place is the first looser…"
Hursomhelst…jag är iaf grymt tagen av adrenalinetman bygger upp genom egna analyser och tolkningar av data…Jag kommer tippa (och svära) många ggr till!!

Instämmer.. bara att ta nya tag..