Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 324 ggr
Rickard007
0

Äntligen årsdebut!

Idag årsdebuterar mitt Oaks Revanschen bjud som vann till 55 ggr fläsket. Prima Stella! Eftersom vi är goda vänner med tränaren och ägaren så vet vi ju hur hon har tränat i vinter osv. Hon matchades väldigt tufft förra året, det stoet som gick mest lopp tror jag. I vintras åkte hon på A2 viruset och hade kraftig feber..

INGET SPELOBJEKT! Letar sarg  och vill bara följa med, han tänker "starta-igång-henne"… Han är nöjd om hon travar bra om hänger med som 3,4 sådär.. Ligger väldigt lågt!

hakbin
0

kan det vara ett platsspel tro???????????

Rickard007
0

Nej inte värt! 6 hästar i loppet, 2 räkna sju bara då. Kan vara 2a bakom Stargirl möjligtivs, men vad ger det!?! Stargirl ger 1.10 på plats typ. NEJ!

Rickard007
0

Vad var det jag sa? Ingen plats där inte. Dock inte sett hela resultatlistan ännu, kommer väl strax!

ZenoX
0

ne men du hade ju helt fel om stargirl som bara kom 4:a

Rickard007
0

#4, Ja det hade jag, men vafan spelar det för roll? Han frågad eju om Prima skulle ta plats.

EDIT: Prima 5:a på 17,8 bara 2 tiondelar efter vinnaren. Får en känsla av att hon satt fats bakom hästar. (Tränaren ville ju att han skulle leta ryggar enbart). Årsdebut + debut över lång distans  + kraftigt sjuk i vinter tycker jag det var ett bra besked ändå…

Man vann ju Stochampionatet på 15.1 ifjol så.