V75-1 Eskilstuna 24/3/07
**Lopp 4. V5-3. V75-1. Tvilling.
**2640:
1 Gordonia Dag - Svensson C 20232 16,0
2 Zero Sum Game - Eriksson H 11612 15,2
3 King of Spirit - Söderkvist S 31430 15,7
4 Quantum Classic - Kontio J 23114 15,4
5 Cacce Shot - Takter J 13156 15,5
6 More Sea - Svensson A d3116 14,9
7 Pontiac Index - Kihlström Ö 33026 15,6
8 Giant Player - Goop B dd124 15,6
9 Fortune Access - Svanstedt Å 11221 16,7
10 Com Poncho - Lennartsson P 12154 16,3
11 Malcon Ås - Nilsson F 14001 16,4
12 Mister Tayler - Lindblom C-E 44121 15,4
Zero Sum Game var min första tanke vid första ögonblicket… Tänk på att det är högre klass för FA och bakspår..
kekke har form och bra uppsittning…
Quantum Classic är ju svår att gå förbi….
Låser detta loppet på fyra bävrar: 2-4-9-12
mvh
Bertil
Då får man kanske inte glömma Gordonia Dag som gjorde det bra sist, smörresa och lucka?

Glöm inte heller Cacce Shot om ni streckar på lite, verkar trivas med distansen.
Fortune Access står fortfarande billigt till,,,,kommer klättra mer, men hur han hanterar att anfalla bakifrån är svårare att veta.
Pontiac index är i grym form och fick omöjlig uppgift senast, se upp nu!
Giant Player har tänt till riktigt bra den senaste tiden och kan mycket väl vinna detta med lucka. Com Poncho kan väl också vara aktuell annars.
annaers håller jag med föregående talare.
#5, Alla som du nämner dissar jag typ ;)
Cacce Shot kommer att köras barfota, vilket är ett klart plus, Com Poncho galopperade i första sväng senast (står inte i programmet) Lennartsson och barfota nu, plus.
#7, Tur man har med båda på systemet då!
1,2,7,9,10 på systemet,,,,,tror att 1 gordonia dag eller 7 pontiac index sitter i ledningen ganska tidigt vilket då borde innebära en hyfsat fin chans utan tokpress.
Fortune Access är väl överlägsen vad gäller farresurser annars tror jag, men har ett ganska dålig spår och rygg på en häst som med stor sannolikhet tappar från start eller galopperar.
1,2,4,5,10 på mitt… Cacce Shot var Lädrets bästa chans enligt han själv.
blir spik på 9 fortune access på enna systemet,,,tror han har mycket mer att hämta.
cacce shot måste fanemaj visa mycket mer mot bättre hästar, vinna blufflopp kan väl alla göra? tappar från start nu också.

hur är det med Fortune Access när han kommer bakifrån?
är väl egentligen svårt att veta, men det finns ingen anledning till varför han inte skulle vara lika bra som när han går i ledningen……..
tror han blåser runt allt i sista sväng……..vad gäller talang och kapacitet som travare så är han troligen bäst i loppet.
men håller svanen bara ryggen på zero sum game ganska länge så borde han fixa det.
knepigt med att hitta spikar i omgången………..

kanske bara borde spika Järvsöfaks. sprida ut riskerna i det andra omgångarna…
Man skulle garderat.
fortune access såg ut som en rund miljon, krossar detta gänget utan tvekan om han får en lucka elr ett normalt lopp.

kanske man skall täval på rakbanor i framtiden då? -;)
Jag gillade faktiskt svanstedts styrning, synade ju verkligen ledaren och det var nära han kunde ta ledningen, om det lyckats hade det blivit lekstuga som senast.
vore intressant att veta om han vunnit från dödens eftersom det såg ut att finnas massor kvar i mål.