Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 463 ggr
ThomasH
0

V75 7 Solvalla 4/2

**V75 7
****DD-2
****Silverdivisionen, Final.
**3-åriga och äldre.
2140 m. Autostart.
Pris: 250.000-125.000-62.500-31.500-20.000-11.000 (6 priser)
Lopp 10 Solvalla (S=05) Lö Auto 2140

1 BRAVE SAND -v7- Sjunnesson J (Sva Ma) 40:1

2 ROGER HORNLINE -h6- Kihlström Ö (Wal Ro) :2

3 OPEN MIND -s7- Jensen F :3

4 ÅLARÖKARN -v6- Goop B (Spå LO)a :4

5 VAMOS* (DE) -v8- Kolgjini L :5

6 ACCLAIM -v5- Eriksson H :6

7 EBEL -v6- Lennartsson P (Nur Ti) :7

8 LÖNSHULTS DANNE -h7- Kontio J (Lin An) :8

9 REGENT ROYAL -v6- Lindqvist O A (Ber La)a :9

10 TAYLOR BOKO -h5- Adielsson E (Joh SH) :10

11 PERSOS YANKEE -h5- Svensson E :11

12 HOT TUB -h6- Ohlsson U (Öhm Ma)a :12

Turordning: 7-12-5-6-3-1-8-4-9-11-2-10

ThomasH
0

Ett tuff och bra final. Open Mind har ju visat en enorm form och speed, men klarar hon av Ebel och Hot Tub?

Bertil
0

Högst intressant och jag tror att vi kan räkna bort Open Mind

hafor
0

Jag tror att 5 hästar gör upp om detta:
5 Vamos, 6 Acclaim, 7 Ebel, 9 Regent Royal, 12 Hot Tub.

Lise-Lotte
0

Hot Tub

ThomasH
0

Jag räknar aldrig bort Open Mind, det blir tempo på loppet och Flemming Jensens märr Jan speeda det vet vi om hon får spara krutet till upploppet, även om jag tror och hoppas att Hot Tub vinner

hafor
0

Jag tror Ebel tvingas fram tidigt för att kunna vinna på styrka. Per Lennartsson har gjort styrningarna tidigare på deet sättet. Det bäddar för snabbspeedare på upploppet och i detta gänget finns ingen som kan speeda som Acclaim.

Men jag tror man tvingas ta hela gänget som jag markerat ovan och kanske lägga till 2 Roger Hornline när det nu påstås att de hittat rätt utrustning för att han ska hålla sig lugn i starten. L-O Spång har i och för sig höga tankar om 4 Ålarökarn's nuvarande form. Kanske han skräller till 10ggr pengarna ;-)

Open Mind tror jag dock får svårt att ta alla dessa hingstar.

Bertil
0

Jag har givetvis med Open Mind men det är ingen som normalt bör segerstrida i detta gäng. Däremot ska vi även komma ihåg att strecka Vamos. Vinsterna är tagna från 6:e spår och här har han spår 5.

mvh

Bertil

ThomasH
0

Glöm inte Ålarökaren som nu lättas betydligt, har sprungit med Järnskor och brodd på slutet, nu blir det barfota bak och lätta skor fram

Bertil
0

Japp, Ålarökarn är med i ramen, givetvis är jag benägen att tillägga.

mvh
Bertil

Lupinen
0

Tylor Boko Har inte varit som bäst och har ingen imponerande segerrad. Men han är på gång och miljonerna kommer inte förrens i det här loppet då Tylor vinner!

(Micke Nybrink missade heller inte att påminna om Tylor på V64:an i Onsdags!)                         Mvh//Lupinen

lazze
0

Nybrink i all ära,men vill man åt miljonerna så ska Regent Royal med och när han har segerdefilerat så är det Lazze som går till utbetalningen och hämtar degen,sen ska jag bjuda alla er här på fokus till ett riktigt kalas.

Lupinen
0

Det låter toppen =)   Men jag tror nog ändå att Tylor Boko hem segern här.

lazze
0

Lupinen,undrar omTylor Boko mäktar med vad Regenten gjorde sist,punktering och sista 700 hundringen klockades till 1,11,8,nu har du nått att fundera över.Tror inte på Tylor Boko,han tar jag inte med.