Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 388 ggr
Bertil
0

V75-7 Eskilstuna 24/3/07

Lopp 10. V75-7. DD-2. Tvilling. Auto 2140:

1 Affe Fager - Svanstedt Å 5d111 12,8a
2 Beseiged Krik M.J. - Wiman J 00611 12,5a
3 Freelander - Pettersson H 12340 13,5a
4 Hurricane Line* - Goop B d1312 13,4a
5 Power Cape* - Söderkvist S 42250 13,5a
6 Grove's Ben - Lennartsson P 43433 12,9a
7 Palermo Mail - Kihlström Ö 11502 12,3a
8 Dalshan As* - STRUKEN
9 Laritz Supergoal - Sundberg H-O 11041 12,1a
10 Jeannes Shadow - Takter J 34623 12,6a
11 Toy Ball - Wallin T 16265 12,4a
12 Face the Evil - Lindqvist O A 12102 12,0a

Rickard007
0

Hurricane Line var den moraliska sist. Bord ekunna ha bra chans här asså trots hårt inne… Beroend elit epå hur körningen mellan denne och Affe Fager blir kanske 8+9 blir inbjudna i matchen?

Jag vägrar tro på Affe nu… ;)

Bertil
0

En häst som är i form och som inte är rädd för att vinna är svår att avstå sin tro på.

mvh
Bertil

Rickard007
0

Jo men hävdar fortfarande att den haft flyt som lyckats vinna så mkt på slutet.. Enda gången jag lämnade klartecken blev den diskad… Nah okej segerkandidat men någon måste ju göra något? Om han får spets alltså, och då blir det väl Goop och Laritz tackar för det?

OBS!! Ingen final nu ;)

brutalaccent
0

Affe Fager mot Hurricane Line mot Laritz Supergoal

Rickard007
0

#4, Nehe? ;)

Nijo
0

Affe Fager borde helt klart ha en bra chans med tanke på senaste insatsen, spets o slut här kanske.

tidiga motbud är hurricane line+laritz supergoal och rysaren är helt klart Face The EVil som jag gillar skarpt. FTE har riktigt fin kapacitet och här blir det antingen dödens tidigt eller en ruggig långsida tillslut,,,,svårt pga spåret men han ska ikke räknas bort.

Rickard007
0

FTE norrlands trashank ;)

ThomasH
0

Affe Fager har en vinnarskalle av sällan skådat slag och jag borde spika, men lovade mig själv att spela Dalshan As* då han var enorm senast efter galoppen, kanske den bästa kusken nu, men?

Rickard007
0

#8, Du menar väl: Kansek INTE den bästa kusken nu, men?"

ThomasH
0

Ja, ordet inte försvann

Rickard007
0

#10, Förstår det. Dalshan As går bara bra med Goop fock jag förklarat för mig häromdagen så.. Laritz som spurtbud?

Nijo
0

jag varnar som vanligt för grove's ben^^

gick tydligen mycket bra senast när han fick fritt och detta är som sagt en riktig kanon med grym speed tillslut. Blir troligen bortglömd.

Dalshan As har för dåligt läge och därför tar jag bort den, får svårt från spår 8.

Rickard007
0

#12, Snart kan du nog sluta varna för den… 4,3,4,3,3 = Tjänar fina slantar varje gång bara =D

Nijo
0

kvittar väl vart den har kommit tidigare, allt som räknas är vad den kommer prestera i detta loppet nu.

Rickard007
0

#14, Mycket korkad kommentar av dig. Så du spelar hästar med raden: 0 0 d 5 0 typ ofta?

continue
0

Affe Fager, Hurricane Line och Laritz Supergoal räcker mycket långt i det här loppet. Frågan är om man ska chansa och välja någon som spik, 33 % chans att det blir rätt och 66 % risk att det blir fel.

Rickard007
0

#16, Håller med till punkt och pricka!

Om man skall ta ännu fler bävrar och ngn som kan ge en del, Jeannes Shadow, såg riktigt fin ut sist.

Nijo
0

rickard, det är väl klart som fan jag kan spela en häst med raden 0-0-0-0 om den har gått bra och förlorat pga bortkörning eller andra tillfälligheter…….sedan är det ju relativt till motståndet också.

oehörd korkad kommentar av dig rickard?

Rickard007
0

Jag kanske menar att den vart erkännt dålig osv innan också. Trodde du fattade det.

Bertil
0

8 Dalshan As* - STRUKEN

Nijo
0

hur skä jag veta vad du menar om du inte skriver det??? herregud!

Rickard007
0

Bla bla bla… Det återstår att se vem som vinner nu.

Nijo
0

gör det väl alltid?? hehe, men vad har det med saken att göra?

tycker faktiskt att affe fager är lite överstreckad i detta loppet, 77% är helt för mycket och vad är oddsen på att han lyckas ta 5 raka på v75???

Hurricane Line är också lite överstreckad, gått upp i klass och står stenhårt inne, får stora problem troligen.

1,6,9 kommer med på mitt system,

Rickard007
0

#23, Hålelr med om Affe men tvärtemot på Hurricane - understreckad!

ThomasH
0

Nu är ju livet lite enklare då mitt spel försvann. Det blir spik på Affe Fager

Nijo
0

då blir du väl troligen ganska ledsen när Grove's Ben tar hand om ledningen och affe fager fastnar i vinnarhålet också????

jag räknar med att lennartsson laddar vad han har och sedan blir jag mycket förvånad om han inte sitter i ledningen innan första kurvan. Kanske Palermo Mail får överta ledningen också? lite stallkörning hade varit gott för att sänka en 77 procentare :)

Rickard007
0

Jaopp Hoppas Affe fats - Hurricane till ledning = klart!

Nijo
0

Grove's Ben bara joggar förbi allt på uploppet,,,sikken jävla talang den hästen har!!!!

brutalaccent
0

äntligen rätt. kanske är dags för den hästen, skulle ju bara vinna efter den finfina styrningen av Per L. har som väntat på att han skall blomma ut, men undra om han klarar av att gå utvändigt i detta motstånd? tål han att göra jobbet själv…många frågor som man vill ha svar på.

tack för tipset Nijo. lirade en rak dubbel med Super Odds och Grove´s Ben. finfina pengar. ska bjuda på ett bra tips åt dig nästa gång. -;) *puss*

Rickard007
0

#28, Fin varning nu. Drömlopp.

Nijo
0

jo, han fick ett väldigt fint lopp och det behöver han troligen eftersom han blir lätt het i ledningen och krigar kanske inte alltid om han får gå utan ryggar.

Trots allt så såg Grove's Ben lysande ut hela loppet, tror knappast han var särskilt trött i mål, ska bli mycket kul att se vad hästen kan prestera i framtiden om Kari får ordning på huvudet hos hästen eftersom en grym talang har han.

grattis till dina pengar Brutalen, dem förtjänar du, hehe.

Ett bra tips är alltid välkommet, onsdag och v64 nästa ^_*

Rickard007
0

Oj missade jag Brutalen.. Grattis… Jo men knappast vinner den någon mera Silverdivision nu…

Nijo
0

varför inte rickard??? som du märkte så vann han skitenkelt utan att Per behövde pusha eller köra något alls,,,,,,,2:a utvändigt eller 3:e utvändigt så vinner givetvist Grove's Ben detta loppet också.

Mycket fin egenskap att vara så startsnabb och för elr senare så lär väl hästen sig att lugna ner sig i ledningen.

Detta är en häst för gulddivisionen inom snar framtid.

ina-scot
0

AFFE FAGER det är en häst för GULD aldrig grovs ben smörlopp i går

Rickard007
0

Skämtar du Nijo eller.. Du lär han få se ryggtavlan på kuskar mycket i guld. Aldrig att han kan hävda sig i guld.