V75-5 Jägersro 31/3/07
Lopp 8. V75-5. V3-3. Tvilling.
Auto **2640:
**1 Kyrkebys Selma - Untersteiner J 44220 14,6a
2 Stacy - Haugstad K 2636d 16,2a
3 Tetris Laday - Nilsson F 636k5 15,1a
4 Dreamship - Swahn S 10161 15,7a
5 Ultra Sund - Nisonen M 40012 14,3a
6 Martellina - Karlsson J B 33220 16,0a
7 Highlite Ribb - Lönborg M 10353 13,2a
8 Vision B.Happy - Lindblad N 25205 13,6a
9 Madelaine Try - Sundgren J L 02222 15,4a
10 Lajos Wurö - Tillman J 34210 15,7a
11 Liz D.J. - Boel S 36322 15,1a
12 La Rite Linai - Sandkvist J 21112 15,2a
Ser ut att kunna bli en repris på förra Stoloppet som var kompinerat med lärlingslopp… Då vann Sarah Swahn! Ser ut som om hon har bra hans här igen…
aldrig, bra chans? inte i denna världen.
Martellina+highlite Ribb går före på systemet 7 dagar i veckan här.
Okej.. M Lönborg vinner V75 7 da'r i veckan med.
nä, men det kan ha att göra med att han inte kör v75: 7 dagar i veckan? hur ofta vinner sarah Swahn då? fan inte ofta och senast hon vann på v75 var enbart pga hon hade den bästa hästen, bra körde hon absolut inte.
Svårt att köra V75, 7 daga i veckan hahahahah! Lönborg bara vunnit 1 lopp iår på svensk mark…
ja, och hur många har han kört? och hur många av dem hästarna har varit hyfsat favoritspelade? Det är saker som du MÅSTE ta i beräkning!
Hmm hans odds i Sverige - **92!
**Sarah's odds - 90, 33, 34, Inte favoritspelad någon gång.. Men iaf jag lirar inte sånna kuskar.
jag har en liten luring här 9 madelaine try som har 4 raka andraplatser och kommer hon till en bra positon kan hon mycket väl vinna detta lopp
Johan L har väl skrällt för? Vann han inte på Axevalla den 10 Februari?
det kanske han gjorde
Jo tror det.. Spår 10?
Kyrkebys Selma har fått ett lopp i kroppen och springer med helstängt huvudlag. Tetris Laday var fin i enda Jägersrostarten, stallbacken efter mål är en fördel för henne. Ultra Sund gör debut för Lähderkorpi. Står i det nya stallet, 3 starter därifrån har gett 3 segrar
Kyrkebys Selma var okörd senast och presterade bra i starterna innan…här finns kapacitet!
Korpen har fortfarande bra sving på sina bävrar och jag streckar tidigt Ultra Sund.
Martellina besitter de rätta grunderna, men har svårt att leverera.
mvh
Bertil
varnar för highlite ribb, når kanske ledningen här och då ska dte till en mycket bra häst för att besegra denna.
#14, Tar inte Ultra Sund ledning här?!
Jaa du Niclas Ivarsson! Du dissade mitt första inlägg ganska kraftigt.. Ångrar du dig?!
KING SARAH!
"Aldrig i livet"…skulle inte ha vunnit…ren tur att få andra par ytter och lågt tempo….Om inte Ultra krånglat på upploppet, så hade Sarah inte haft en chans"
;-)
mvh
Bertil

hehe. nu får Nijo bita sig i läppen. men jag är lika bitter jag med, hade då inte med Dreamchip i detta lopp. så jag biter lite jag med.
Hade sarah som första rankad tills igår…bytte mot urgent, men båda med på systemet.
mvh
Bertil