Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 400 ggr
ThomasH
0

V75 7 Åby 11/2

**V75 7
****DD-2
****Klass I, försök 2.
**3-åriga och äldre svenska i svensk träning 75.000 -400.000 kr.
1640 m. Autostart.
Pris: 95.000-47.500-24.500-14.000-9.000-(5.000) kr.
Lopp 10 Åby (Å=06) Lö Auto 1640

1 RAPKIN -v5- Goop B (Läh Ka) 40:1

2 MALIN E. -s7- Adielsson E (Joh SH) :2

3 LUCKYTOBEBORN -v6- Goop O :3

4 LUCKY MIRACLE -h5- Sundberg Å (Löf Bj)a :4

5 FIRST MACK GROCER -v5- Söderkvist S (Läh Ka) :5

6 VIB'S LINK -v7- Elfstrand O :6

7 CAPRICORN LABEL -v5- Uhrberg T (Läh Ka) :7

8 MONIAS GIFT -v8- Johansson H-Å :8

9 NEVADA -s5- Lindblom C-E :9

10 TUFF DU MÄ -v6- Linderoth M Å (Bac Be)a :10

11 PLAY ON ME -v5- Wester L (Spå LO)a :11

12 SIXTEN PALEMA -v6- Svanstedt Å :12

Turordning: 11-2-3-12-9-10-7-1-5-6-4-8

lazze
0

Har går jag på Sixten igen,trots det risiga spåret.Nu har jag börjat,så nu är det bara att fortsätta att analysera under veckan och suga i sig så mycket det bara går,utan att bli påverkad av sina egna tips.Kör hårt Tjejer och Grabbar

ThomasH
0

Play On Me svarade ju mycket bra med den nya utrustningen senast. Stall Goops bästa chans på lördag är formtoppade Luckytobeborn. Undrar om inte distansen är för kort för Sixten?

Bertil
0

Mina spontana val i denna avdelning blir 1 RAPKIN; 2 MALIN E.; 3 LUCKYTOBEBORN och får jag fresta med en bubblare????

kekke

mvh
Bertil

hafor
0

1640m och auto har många gånger förra året pekat på seger för spår 5. 5 First Mack Grocer är inte känd som någon sprinter, men däremot startsnabb och kan möjligen leda runt om. Ojämne 7 Capricorn Label gynnas nog av halvvarvet kortare än senast och trivs på Åby. Kan "skrälla" en aning :-) Var hamnar 1 Rapkin från innerspåret ? Blir han fast in i mål ? En häst som kan vara värd att passa, speciellt vid överpace är 4 Lucky Miracle. Han är rätt snabb ut och kan få bra läge härifrån. 3 Luckytobeborn har gjort två bra lopp på slutet och pappa Olle har nog bättre chans här än sonen Björn bakom Rapkin.

Bertil
0

Inte kommer väl snälle pappa Olle att stjäla godis från sitt eget barn?!?!?!? Då raseras ju hel kärnfamiljsteorin…eller om det var Maj-Britt Teorin

Serious hafor, jag tror du har rätt i det att det är framspårshästarna som ska bevakas här

ThomasH
0

Glöm inte Capricopn Label. Detta är en högkapabel herre som ingen förstår sig på. Av koprpen tre hästar i loppet så är det uppenbart att han tror  mest på Capricon Label, Thomas Uhrberg kör

Bertil
0

Jag spikar 1.Rapkin finns ju ingenting emot :-))))

ThomasH
0

Oj, det är inget motstånd som man skriver hem till mamma om som han har mött. Detta är ett mycket öppet lopp där jag tror mycket på Luckytobeborn och Sixten Palema som äntligen fått träna och håller därför toppform

ThomasH
0

I övrigt kan man undra varför varför Korpen sätter upp sin "första kusk" Thomas Uhrberg bakom Capricon Label och inte bakom Rapkin? Jag tror att knepiga Carpricon label är en bättre häst de dagar han vaknar på rätt sida. Kanske Rapkin spelas som favorit bara för att det är Björn Goop?

Bertil
0

Du såg väl smiley:n. Men Hot Shot knick är en spik och Rapkin får bli den andra. Dock har jag ju hela natten på att komma till sans och vett :-))

Vi kanske hörs senare ikväll. Nu måste jag laga mat till min söta fru och sedan blir det OS-invigning.

mvh
Bertil

Lise-Lotte
0

Night in Harlem å så var han där igen Luther Vandross således passar väl Rapkin - dubbel B Goop således.

Remeber the nights in harlem … rapp rapp rapp Flört

ThomasH
0

Men vilken Goop? Fot i munnnenLuckytobeborn

Lise-Lotte
0

Rapkin sa jag ju Glad

ThomasH
0

Ja, men du sa dubbel Goop, jag håller med , men det bli son och far som tar dubbeln

Lise-Lotte
0

Rado och Rapkin och inget annat - kapisch! Skrattande

ThomasH
0

Jag har sagt det förr, berätta vilka odjur Rapkin rundade senast?

Lise-Lotte
0

Runda odjur - om vi vänder på det vilka odjur finns det här som rundar Rapkin som kommer att sitta i spets Förvånad

hafor
0

#15 Ojdå LL vad har du i glaset ikväll Flört

Stig-Erik i första dubbelloppet och sedan Korpen, men det är Thomas Uhrberg som kör Penga mun

ThomasH
0

Så, där har du lösningen hafor, själv har jag Lagavulin i galset

Lise-Lotte
0

#18 Rado och Rapkin är inget blask som helst du ….. Flört

ThomasH
1

Här Lagavulin blask ? Nej där har du fel

hafor
0

Själv har jag Loka i mitt Räcka ut tungan Måste hålla fokus till morgondagen Cool

Den här gången ska jag inte glömma bort och spela dubbeln i alla fall!

hafor
0

#21 LL pekade på mitt inlägg #18 Thomas Fot i munnnen

Lise-Lotte
0

#21 Nu undrade Hafor vad jag hade i glaset Flört aldrig att jag skulle kalla Lagavulin för blask. Anders (var det väl)  vart tog din  whiskysida vägen?

Lise-Lotte
0

Nu börjar det bli rörigt Räcka ut tungan

Bertil
0

Tur att man är nykter och städad och förstår att gå och lägga sig i tid. Vi syns i gryningen…ta med filtar…det kan bli kallt!!!

mvh
Bertil

ThomasH
0

Ja, tillbaka till vem som vinner avslutningen. Om inte Luckytobeborn gör det så kan Carpricon Label ha vaknat på rätt sida, tyvärr så tror jag inte på Rapkin. Olikt dig lise-lotte att inte spela emot en svag favorit

Lise-Lotte
0

#27 vem anser du ska plocka ned Rapin från dödens och sätta upp tempot?

Lise-Lotte
0

#26 va ska man upp i gryningen för och vem är onykter?

ThomasH
0

Tempot i dödens står Sixten Palema för

Lise-Lotte
0

Sixten P som fått fuska bort sina vinster i nära kallblodstempo han blir stentuff i dödens Flört.

Preben
0

Mina damer och herrar lyssna på Hafors kloka ord detta kommer First Mack grocer att vinna. För de klentrogna plockas även sixten samt Rapkin medCool