Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 268 ggr
ThomasH
0

V75 3 Åby 11/2

**V753
****Gulddivisionen, försök 3.
**3-åriga och äldre lägst 400.001 kr.
2140 m. Autostart. Högst 10 startande.
Pris: 150.000-75.000-37.500-22.500-15.000-(9.000) kr.
Lopp 6 Åby (Å=06) Lö Auto 2140

1 ALFA EME -s8- Lindblom C-E (Jan Si)a 40:1

2 PILOT KLOSTER -v10- Forsgren L (Kär Gö)a :2

3 JOHNNY WALKER BREW -h10- Wester L (Ste Ul) :3

4 FORTUNE ADO -s8- Borg R (And Be)a :4

5 LARRON DU BOUFFEY* (FR) -v7- Fladen F (Kol Lu) :5

6 FACTS OF LIFE -h9- Jansson T (Läh Ka) :6

7 THINK YATZEE -h7- Kihlström Ö (Wal Ro) :7

8 BEAN STREEP (FI) -v8- Goop B (Med Ch)a :8

9 HOT SHOT KNICK -h8- Uhrberg T (Läh Ka) :9

10 HARLANS BOOGIE -h8- Adielsson E (Håk Pa) :10

Turordning: 5-9-10-1-7-8-6-3-4-2

lazze
0

Ja,vad ska man säga när lädret tar ut den ena kanonen efter den andra Hot Shot Knick

ThomasH
0

Det man kan fundera på varför han väljer att starta Hot Shot Knick igen? Han menade ju inför han bäst senaste start att han bara ville kolla hur bra han var, innan han bokade in sista söndagen i maj.

Bertil
0

9 HOT SHOT KNICK ska väl vinna detta, men som lazze och Thomas antyder så blir jag lite rädd om mina öron och garderar upp med en som vinner med jämna mellanrum, 7 THINK YATZEE

hafor
0

9 Hot Shot Knick är bästa hästen i detta gäng, men frågan är om detta är någon slags preparélopp. 10 Harlans Boogie har ju tidigare visat bra spurtresurser med lopp på rulle. Blir nog farligast emot.

Bertil
0

Du tänker hafor (alltså finns du troligen till, enl. Descartes)……kanske inte rätt…..men iallafall som jag :-)

Tror att det är klokt att gardera tills vi hör andra utsagor från HSK-stallet

mvh
Bertil

ThomasH
0

Gardera Hot Shot Knick ni och kasta bort era pengar. Jag tackar att ni höjer oddset på vinnaren.

hafor
0

#6 Vadå kasta bort era pengar Förvånad

Hur menar du att du ska få mer utdelning på 6 rätt än 7 Penga mun

Bertil
0

#7 vi spricker någon annanstans…

Lise-Lotte
0

Säger bara Some people live for the fortune and som for the fame and the power and to play the game Alicia Keys and Usher lite musik igen och summarum gardering förstås play the game …. sporten är inte favoriterna

Hot Shot Knick visserligen bra spår OM det blir tempo - blir det det? Fransmannen kan vad från Frankrike men hur fransk, Flode Fladen … lättuggat alltså namnet.

Facts Of Life värmde ruggigt senast och kom 3:a och Harlans kom 2;a å upploppet är ganska långt på Åby så …I Think Johnny alltså två till ska med kanske och så saknar jag verkligen J Takter men det var en annan story

ThomasH
0

Härligt att ni pratar bort Hot Shot Knick, prata mera så höjer ni oddset för mig. Denna åttaring menar jag på alvar kan vara aktuell för elitloppet

Lise-Lotte
0

Du å Kari då Glad

ThomasH
0

Ja, och bättre sällskap är svårt att hitta, han är lika såld på golf som jag är, bara att jag är lika mycket bättre på golf som han är bättre på trav

Lise-Lotte
0

Får väl se om det blir en "hål i ett" imorrn då Flört

ThomasH
0

Lita på det

Bertil
0

Motverkar även Kari systemet inifrån?!?!?!

;.))))

ThomasH
0

Nej, det är mitt privilegium, att attackera "moderat bandyn" genom att en attack innefrån

Lise-Lotte
0

Attack innefrån …… vad är det för sport … tankestreck eller Skrattande

Preben
0

Liselotte o Bertil jag tror ni är rätt ute, jag kommer också att slösa mina pengar på fler streck än på Hot Shot Knick.

Anledningen till detta är bla den häst som Ludde ropade in i frankrike Larron du Bouffey den skall senare till Norge. Vidare på bongen så plockar vi med Harlans boogie samt Think Yatzee. Vi kan ju bara inte ha en omgång till med jackpott nu måste det bli några små kantbollar

Bertil
0

Jag spikar Hot Shot Knick eftersom jag har svårt att bättre alternativ. Men jag tar inte tillbaka mina varningar, då finns goda bävrar emot.

mvh
Bertil