Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 416 ggr
ThomasH
0

V75-1 Romme 7/4-07

**

V75-1. Tvilling.
2140:

**

1 Toy Ball - Wallin T 62655 13,5
2 Affe Fager - Svanstedt Å d1114 15,1
3 Beseiged Krik M.J. - Wiman J 06110 15,3
4 On Way Laday - Frick J 202d5 14,9
5 Palermo Mail - Lennartsson P 15022 15,0
6 Finish First - Jansson T 22106 15,2
7 Royal Winner - Redén D 206d0 14,9
8 Hurricane Line* - Goop B 13123 15,1
9 Taylor Made - Eriksson S 10034 13,7
10 Always Alluring* - Adielsson E d2200 12,9a
11 Born to Dance - Kihlström Ö 11034 16,5

Rickard007
0

Affe Fager… så som den uppträtt det senaste har jag svårt att se den loosa…

ThomasH
0

Var ju enorm efter galoppen senast. Detta blir en bra spik att luta sig mot

Rickard007
0

#2, Precis… Vem är ens andra hästen?!

Nijo
0

lär knappast spika, finns helt för bra motbud ochf rån spår 2 i volt får affe fager inte ledningen,,,,,helt klart en favorit att gardera för mig. Trots han var riktigt bra senast.

Palermo Mail var grym senast, lopp i kroppen och ännu bättre nu, livsfarlig!

Finish First spetsar väl och där är hanom alla vet svårslagen om hyfsat bra förbered,,,Royal WInner är en enormt bra häst och hade varit min förstahäst om man vetat hur formen är, dålig i frankrike.

Always Alluring har lite bättre förutsättningar än senast,,,,står fast vid att detta är en riktigt bra häst som ska vara md på målfoto här.

Rickard007
0

#4, Och? Han vinner ju utan ledning.

Nijo
0

det vill jag se först, visst har han ganska bra läge och bra form tillskillnad från de flesta andra i loppet, men han möter bättre motstånd än tidigare starter och ska synas enligt mig.

Nijo
0

för att det inte ska bli missförstånd så påstår jag absolut inte att affe fager är en dålig spik, tvärtom är det säkerligen en bra spik och han har säkert hyfsat bra segerchans om lika bra som senast.

men då jag tror han blir stor favorit och motbuden är bra och troligen väldigt understreckade så blir det mycket troligt gardering av mig.

aluminium
0

Blir nog en resa till Romme nästa helg, 45 minuter hemifrån. :)

Rickard007
0

#7, Hmm kolla på loppet V75 Mästaren?

#8, Kul…. Hoppas jag du har extra bra tips då.. För det är väl hemmabana? :)

ina-scot
0

När man såg startlistan i söndags så var spiken klar men ju mer man läser så ska AFFE FAGER garderas med FINISH FIRST fast AFFE har ett löpskalle av guld och långt upplopp för får FINISH bestämma då jäklar outsider är ALWAYS ALLURING kan komma igenom från start då nr 3 är startsnabb eller BORN TO DANCE men då ska det nog bli överpacat .

tycker det är låg aktivitet här nu sitter alla och målar påskägg??? ha ha ha

Nijo
0

med tanke på att affe fager är streckad på 80% så är det fanemaj en osäker spik, särskilt när dem säger från stallet att det är klar galopprisk, 50%. Given gardering av mig.

Håller han sig i trav och presterar som tidigare så är det troligen vinst, men inget av det är säkert och därav tror jag mest på finish first somt roligen får fuska bort en del i ledningen, obesegrad där också?

kupong 1: 2,6,10 (always alluring är en topphäst!)

kupong 2: 2,5,6,7,10,11

Rickard007
0

#11, Jag kan köpa ditt garderingsprat… Men herregud inte med Hurricane Line på 6 hästar… Förklara det.

Nijo
0

hehe, rickard, blev fel där, jag har 7 hästar i loppet och hurricane line är min 7:e.    glömde skriva ditt han^^

Rickard007
0

#13, Hmm okej, din lilla lymmel!

Nijo
0

snacka om flyt för alla som spikade affe fager,,,,galopperar och får omstart pga Frick stack för tidigt.

Affe Fager var klart den bästa hästen, men det visste väl alla redan………

Rickard007
0

#15, Jo det var flyt men va snackar du om?! Frick? Det var "illa ledd volt" som orsakede omstarten!

Nijo
0

hmm, nä, frick var för snabbt ur volten,,,,var ju ganska klart och tydligt. On way laday!

Rickard007
0

#17, Men ska jag bli förbannad eller? Möjligt att han var men MÅLDOMAREN beslutade att det var "illa ledd volt" (Av Frick) . Men det kanske var du som var måldomare och sa fel just då?!

Lägg ner för helvete. Kolla själv på Travsport.se!

Nijo
0

HERREGUD!

det blev omstart pga det var en illa led volt av Frick! och varför blev det en illa led volt påg? kanske borde läsa på lite hur en bra led volt ska se ut innan du uttalar dig!

Rickard007
0

#19, För att han ledde volten illa kanske? Förstår man inte det har man dyslexi för det står ganska bra förklarat i anledningen, LOL!

ina-scot
0

AFFE FAGERS galopp berode kanske på att han inte fick den plats han ska ha i volten pga fricken brytter ner kraftigt och nr 1 är fel på det från början det var kanske en smak sak vem som skulle få för det

Rickard007
0

#21, Jo det är möjligt… Använd gärna  fet text på hästarna ;)

Nijo
0

vad jag kunde se så fick väl affe fager gott om plats i volten, var helt för het när svanstedt vände upp och gick i galopp direkt, plats fanns.

Toy Ball gjorde väl inte direkt något fel med att leda volten tycker jag,,,,,var väl mest frick som inte kunde hålla i on way laday, den bara stack iväg så allt pajade.

ina-scot
0

Grabbarna på ATG LIVE var helt överens om att NR 1 var orsaken till omstarten

Rickard007
0

#24, Haha ja vet men de är inte måldomare heller så det kvittar ju vad dom tycker.

Nijo
0

måldomare har haft fel förr, tycker ifs dem har fel ganska ofta^^

Rickard007
0

#26, Självklart har du rätt… Och dom fel..

Hannna
0

Man kan väl inte få för illa ledd volt om man inte leder volten?Eller har jag missat något?

Rickard007
0

#28, Tdyligen.. Första gången jag ser det med men så står det ju så..

Hannna
0

Alltså, man kan inte få för illa ledd volt om man inte leder volten. Det hör man ju på namnet! Måste varit något annat i så fall, felaktig voltning, fel spår i starten eller något.

Rickard007
0

#30, så rätt… "Felaktig voltning" fick han för!