Rickard vs. Harry - examensdag!
Du glömmer väl inte Le Grand Finale, Rickard? Det vore snöpligt…
Harry inväntar ditt utspel!

Oj förlåt här kommer mitt spel:
V75 1: 2,6,8
V75 2: 4,5,8,10
V75 3: 1,2,10
V75 4: 7,8,9
V75 5: 2 Spoon Hornline
V75 6: 9 Fortune Acces
V75 7: 1,3,11
324 rader…
Nu jädrans jag ska vinna!
TOTALT inför sista:
34-32 och jag har 290 krnor intjänat och Harry 0!
Nära Nära vinst nu!
Ställningen!
Och förresten om du har glömt av att posta här så posta så fort du kommer på det.. Jag litar på dig 
Tur att du vaknade - Harry hälsar att han ogärna ville vinna på teknisk K.O…

Det blev samma koncept som förra veckan, d.v.s. ett stort och ett litet system. Jag trodde det skulle gå att provocera fram fler säkra på det viset, men Harry är som han är - det blev som vanligt endast en säker på det stora…
Kupong 1, 288 rader:
2-6
4-6-8
1-2-3-5-7-10
4-8
5-9
9 Fortune Access
1-3
Kupong 2, 96 rader:
2-6
4-6
2 Acclaim
4-8
2-3-5-7-8-9
9 Fortune Access
1-3
Ärligt talat tycker jag att du verkar sitta på leken, men osvuret är bäst! Harrys lilla system ser annars inte så dumt ut, fast hade jag haft något inflytande skulle jag bytt ut Finish First mot Palermo Mail och Mörtvedt Jerkeld mot Nordgubben…
Lycka till!
Ja sådär… Nu är det avgörande då… På antal rätt bör jag ju bara vinna lite svårt att se att han vinner med 3 rätt denna omgång.. Pengarna vet man aldrig, men heja heja!
Gratulerar Rickard, du visade att individuellt tänkande fortfarande kan slå ut köpesystemen - åtminstone i den här serien!
Fast i ärlighetens namn blev väl avkastningen i skralaste laget även för segraren?
Själv kommer jag att fortsätta att köpa Harrysystem, fast jag lär nog styra upp dem med hjälp av spikval…
#5, Tackar… Jovisst var det så… Borde vunnit mera, men vi ska tänka på att det vart miljonutdelningar titt som tätt nu. Inget år har börjat med så många miljonvinster..
Slutgiltigt resultat: 38-36