Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 686 ggr
Bertil
2011-04-30 19:15
0

ATG

Återigen visade ATG stora problem med att ta emot sina kunder. Tänk om SKF, ABB, Ericsson etc. vore behäftade med dessa återkommande problem…. Jag kräver räfst och rättarting varvid jag anser att skyldiga skall stå till svars för de de problem som alltför ofta uppstår.

Nu var det ju faktiskt stor sport, men generellt är ju travet dött om inte spelarna finns och ATG har ju haft problem tidigare. Jag anser att det är rent arrogant och till viss del bristen på konkurrens (likt SJ) som gör att alla dessa fadäser bara rinner av. För jäkligt är ett allt för svagt ord.

Finns inga ursäkter värda namnet i detta ärende, utan fram med namnen på dem på dem som inte fullföljer sina uppdrag och åtaganden.

mvh
Bertil

isabelle07
2011-04-30 19:45
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag hade haft 7 rätt idag och spelade V7
fyfaaaaaaaaaaaannnnnnnn

Bertil
2011-05-01 10:55
0

Ytterst trist!!!

Känner ett par till som inte kunde lämna in vinnande system.

mvh
Bertil

Bertil
2011-05-01 17:54
0

Ynklig förklaring i "politiker-retorik-form" av ATG:s VD Remy Nilsson i dagens "Vinnare" i TV4!!!!!!

mvh
Bertil

Bertil
2011-05-02 01:02
0

58 läser… endast isabelle kommenterar…. har jag fattat allting fel???

Detta är ju en diskussionspunkt som inte kräver någon speciell kunskap om trav, utan är av arten monopolets avigsidor oavsett vilket område!!!!!

mvh
Bertil

dextrosol
2011-05-02 06:33
0

Jag läste i tidningen igår att det var ett tekniskt fel som orsakade detta, och att det var flera 100-tals spelare som inte kunnat lämna in, jag hoppas för atgs skull att de har hunnit fixat det till Örebro v75:an.

Annars kommer de att förlora väldigt många spelare.

Men jag måste ändå säja att det är väldigt dåligt utav atg som uppmanar nya spelare inom travet att spela och kanske får några nya spelare som ska spela för första gången, och så händer det här.

Ingen bra reklam direkt.