UPPROP: Vill vi ha TIF
Jag brukar ibland köra ett upprop ang. TIF för att försöka få koll på vad som är bra/dåligt med sajten. Idag är åter en sådan dag.
Om vi ser till dagens V75:a och t.ex. kommentarer för V75-7, så känns det rent generellt lite märkligt…. 102 har läst detta inlägg…. men i själva verket så det är endast jag som "dialogat" med mig själv… vad gör jag för fel eller vad är det för fel rent generellt????
Varför känns det obekvämt att ge synpunkter… jag tror faktiskt att denna sajt dör ifall jag slutar skriva, vilket känns trist ifall antalet läsare är så många som antyds av räkneverket.
Självklart har jag som moderator en viktig uppgift att hålla igång vår sajt, men precis som ni övriga, så tjänar jag inte en enda krona på detta. Anledningen till att ändå skriva är att intresset för trav och att dryfta idéer.
Jag kräver inte alls att alla måste delta i diskussioner och har full förståelse för att det finns andra värden och åtaganden som gör att tiden inte alltid räcker till. Men jag blir lite modstulen när jag ser att många har läst men endast någon eller oftast ingen bemödat sig med att kommentera.
Ingen behöver känna sig rädd för att ha fel, det har jag själv till och från… Kunde man ha full koll på vad som händer i framtiden, så vore livet enkelt, så det är inget som varken jag eller någon annan kan avkräva den som väljer att delge sin ståndpunkt.
mvh
Bertil
Vi är två moderatorer på detta sajt. och jag är glad att Bertil har tagit över när min tid är pressad just nu. Men, det är aldrig fel att ha en åsikt, det flesta av mina åsikter är fel, det viktiga är ju att vi tillsammans ger en bild om hur veckans lopp kommer att se ut. Vad inte rädd att ge en lite kommentar, ingen hänger er om den är käpprätt åt helvetet. TIF handlar om att vi alla diskuterar hur loppet kommer att löpas

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ja, man är glad om man hinner läsa loppen en sväng på fredag kväll eller lördag morgon som nybliven pappa. TiF är faktist den enda jag läser/följer nuförtiden samt att jag p.g.a. tidsbrist fått lägga ner spelandet ett tag. det enda jag prioriterar är Spikmästaren och givetvis era idéer.