Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 697 ggr
Bertil
0

V75-2 Solvalla 29/5/11

**Lopp 7. V75-2 V5-4 Tvilling.
**Auto **1609:
**1 Yarrah Boko* - Ohlsson U 01310 11,6a
2 Arch Madness* - Goop B 01111 08,7a
3 Iceland - Kihlström Ö 2dd52 10,5a
4 Oyonnax* - Ernault S 42023 10,1a
5 Rakas - Lennartsson P 21411 11,0a
6 Prince Tagg - Karlstedt R 11121 10,7a
7 Lisa America* - Jansson T 25172 10,1a
8 Commander Crowe - STRUKEN

dextrosol
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag förstår inte hur de tänkte med att bjuda in Iceland, han har inte imponerat på något sätt. Han kan knappt vinna Guldivisionen och nu ska han till elitloppet (igen), ifjol imponerade han åtminstone.

Arch Madness ska däremot bli kul att se, han såg kalas ut i Oslo senast (Även om jag bara sett honom på Oslo) blir en bra utmanare. Dock så säjer man det nästan varje år om dessa amerikanare och det slutar inte så bra, men i år tror jag på ändring.

Rakas såg fin ut på Örebro senast, han kan överraska

Lisa America går nog vidare till final i år, riktigt bra häst som är tillbaka i Sverige.

Den sista till final tror jag blir Prince Tagg, Iceland skrällde ifjol men i år kan Taggen göra det istället.

Till Final: Arch Madness, Rakas, Lisa America och Prince Tagg 

brutalaccent
0

håller med dig om Iceland. har lite svårt att se honom i loppet överhuvudtaget. men kanske han är i odning nu då. men han har då inte imponerat i år.

Oyonnax tror jag blir farlig. har en bra speed att tillgå och brukar öppna snabbt.

Bertil
0

Delar era åsikter vad det gäller Iceland.

Arch Madness tror jag mest på i loppet. Björn kan placera honom lite var han vill. Jansson var inte uppåt precis ang. startspåret för Lisa America, men visst ska hon ta sig till final.

Oyonnax sägs vara ordentligt preparerad inför detta, vilket gäller alla de franska hästarna. Det är nog bäst det, eftersom det varit lite si och så på den fronten de senaste åren.

Trist spår för Commander Crowe, men det skulle förvåna om han inte tog sig till final. Men Bazire får inte vila på hanen om han ska hinna dit i tid.

mvh
Bertil

Scarface
0

Bästa spåren brukar ta sig till final. Tror följande 4 går vidare

Yarrah Boko, Arch Madness, Iceland & Lisa America

Bubblare Rakas & Commander Crowe men spåret gör det svårt att nå final för Commander.

Bertil
0

Däremot är ju lite frågetecken om huruvida fransmännen lyckas komma igenom askmolnet.

mvh
Bertil

Bertil
0

8 Commander Crowe - STRUKEN

Bertil
0

Spikar Arch Madness, vilken bör kunna ta ledningen enkelt och sedan bara bestämma.

mvh
Bertil

[sheserazade]
0

oyonnax satsar jag på