V75-4 Halmstad 14/4
- Mangolia Street-Kihlström ö 14043 15,8
- Giant Girl-Uhrberg T 31511 15,7
- Åsundens Fanny-Goop B 11223 14,6
- Nova Brodda-untersteiner P 13623 16,9
- Miramis F.B-Persson S 21224 14,4
- Keeping Quality-Takter J 20515 17,1
- Beuty Concrete-Svanstedt Å 11112 16,5
- Mirall Composite-Söderkvist S 10100 16,6
- Like My Victory-Svensson A 10040 15,2
- Forina C.D-STRUKEN
- Jobie Ana-Sjunnesson J 02202 16,1
- Blue Island-Adielssin E 21410 15,4
Åsundens Fanny står inne på kronan i princip… Inte vunnit iår än vann fårn spets på V75 i slutet av förra året, även då med Goop i jollen. Kan nog helt klart blanda sig i detta.
Giant Girl vann ett billigt lopp senast på V75.. Hände inte så mycket i det direkt, då spetsade hon men nu lär det knappast bli spets.. Fick väl inte riktgt se hur bra hon var då, räknas.
Keeping Qualty, står exakt inne på kronan, springspår kan hon uttnyttja det på ett bra sätt?
Beaty Concrete blev avslagen sista biten av Tosca Du Ling på V75 senast, bakspår då.. Springspår nu detta kanske är bästa hästen? Är nog min förstahäst så här tidigt i veckan iaf.
Blue Island körde Sjunnesson knepigt med sist.. Invändigt iofs årsdebut men ändå lite knepigt. Fast med allt och bör ju gått framåt med den starten. En riktig kantboll som Erik säger ;)
jag kommer nog att singla Åsundens Fanny annars tar ja med Beaty Concrete också
småsvårt lopp, åsundens fanny borde dock ses som favorit och möjlig spik.
Giant girl tror jag är en fin häst, spikat 2ggr i rad nu men hon har vunnit utan att imponera,,,får se hur bra hon är nu då.
miramis f.b kan stå på tur för seger också.
#3, Du nämner inte ens Beaty Concrete.. varför?
Beaty Concrete:P
efter att ha kollat lite starter så tror jag Beuty Concrete tar ledningen och därmed blir den förstarankad,,,,,allt avgörs troligen i starten i vem som kommer först av åsundens fanny och Beaty……
#6, Nah men tänk på Open stretch för bövelen.. Vinnarhålet är ju en skitbra position nu..
Åsundens Fanny och Björn kan välja taktik. spets och slut eller släppa till Svanen och slå av honom via open stretch… ingen kommer ju att köra om spets mot Åke…
Däremot blir det svårt för Åke att nå vinnarhålet och utnyttja open stretch
Läser jag loppet rätt så vinner Åsundens Fanny detta, oavsett taktik…
Välkommen hit kaninen!
välkommen
10.Forina C.D-STRUKEN

Blir det för utdragen körning om spets så kommer Blue Island flygande..
Eller Miramiss F.B.