Har pressen på mig...
Hej hallå alla travtokiga!
Har fått äran att ta fram veckans V64 omgång bland mina arbetskamrater=(6rättannars pisk!) Så nu sitter jag hemma och hårdstuderar veckan knepiga omång. Alla verkar vilja spika cash Winning vita i omg. nr 5 men jag tror att Eriks kan knipa segern av Goop. Vad tror ni? Är det någon som tror sig veta hur duellen mellan Rally Harry och Dig for Dollars kommer sluta så låt mig veta….(förresten ….det är ju svårt men men..ja tips önskas!)
Avdelning 4 ser sjukt knepig ut. Skulle vilja strecka halva gänget men det kanske finns någon formstark att toppa med?
Hör gärna av er. Tjopp hopp
Hej, hej tjommen, kul att du hittade hit!!!
Ang. tips, så kan du titta i artikeln av Thomas "Trav i fokus 13-19/2". Jag har inte läst Thomas tips (gör det aldrig innan jag själv analyserat klart), så tillsammans med mina små tankar nedan hoppas jag att du får lite hjälp.
Om du inte har alltför bråttom att lämna in, så brukar det ofta dyka upp tips under dagen.
I avd.1 ser vi 1.Lassiter med stor vinstchans. Risken är om 2.Togge inte ger sig i spetsstriden, för öppnar det för andra hästar i loppet.
avd.3: Jag har svårt att se någon knäppa 4.Dig For Dollars på mulen.
avd.4: En bäver som sakta kryper från klarhet till klarhet är 10.Åkerö. Honom ska du inte glömma bort när du plitar ner systemet.
avd.5: Här vinner 1.Cash Winning Vita även om 6.Ymers Diamant är en god travare. Två hästar ska räcka långt i detta lopp.
mvh
Bertil
It's Enough i sista kunde också ha varit ett bra spikalternativ, men hon är tyvärr struken nu.
mvh
Bertil
Jag tror att Lassiter får det svårt, han är nog mera av en sprinter och President Amok kommer ett ge honom en lugn stund, tycker nästan att President Amok borde vara favorit. Dig For Dollar och Cach Winning Vita är väl bra spikar, men just Dig For Dollar kan man gardera med Stall Goops fina 3-åring som nog kommer att ge Jim Oskarson en match- I avslutningen så var ju Lazzes drag förra veckan enormt bra, Non Stop Silas.