V75-2 Halmstad 14/4
- Mighty Value-Widegren D 31136 14,8
- Jettison-Eriksson C d4112 14,3
- Baloo Nalan-Takter J 621d1 15,1
- Leif Palema-Kihlström Ö 11302 15,1
- Ingas Hurricane-Forsgren L 10201 14,6
- King Haro-Svanstedt Å 20235 14,3
- Qantum Speedy-Jansson T d2110 14,5
- Horsys Quattro-Sjunnesson J 1d056 14,5
- Nicke Palema-STRUKEN
- Good Lace-Christiansson A 23552 15.5
- Nec Road-Lönn C 11043 14,6
- Madelaine Try-Goop B 22224 15,4
Jettison avslutade grymt starkt senast… Dock gillar jag inte en sådan kusk men kan skrälla…
King Haro tror jag satt fast i loppet men spurtade bra invändigt i skymundan…Ganska tidig här eller?
"Den eviga platsen" Good Lace… HAr skrällt till och vart på plats hur många gånger som helst.. Om rättvisan segrar någon gång ska också den få vinna.. Kusk emot.
Nec Road hade en maglande Commander Crowe på utsidan sist.. Fidus.
Quantum Speedy då??
christoffer eriksson är en riktigt bra kusk och det kan vara som så att jag spikar jettison pga just kusken denna gången! första gången i mitt liv då. Killen kör fanemaj som en gud.
Ingas hurricane var grymt fin senast, bör räknas, liksom Baloo Nalan+Nicke Palema som med stor sannolikhet är fältets 2 bästa hästar.
#3, Hmm jo han kanske inte kör dåligt, men segrar inte ihjäl sig i V75… Men jag kan tänka mig att hålla denna högt ändå.. Gick redigt bra sist!
Ingas Hurricane:P
konstigt att kusken inte vinner ijhäl sig på v75? han kör nästan aldrig där! Det är en riktigt bra kusk, C.E.
#6, Ne jag vet men jag är ändå lite skrockfull för sådana kuskar.
9.Nicke Palema-STRUKEN

Tycker att Baloo Nalan är en motiverad favorit från Luddes stall. Besitter bra kapacitet. Motbuden är ju som nämnt Jettison och Ingas Hurricane. Jettison trivs på distansen och jag tror Christoffer kör för spets. Värst i spetsstriden tror jag är Ingas H. som enligt Forsgren kan öppna bättre än sist och han gick strålande sist. En fidus är Mighty Value från spår 1. Kan Widegren servera honom en bra resa kan han absolut vinna här. Sköna 11% på strecken..
King Haro… Räkna med att Åke satsar från star, lär köra tills han får spets, alt. vinnarhål så han kan få lucka på upploppet. Gick som skjuten ur en kanon senast när den fick fritt. Mitt tips!

#10 Okej, den åker med..
Får nog bli några bävrar i detta loppet. Tidigt plockade jag med Ingas Hurricane men efter en massa strykningar från Korpens stall, så undrar jag hur utbrett problemet är. Kanske kan man skippa IH, vi får hålla "KORPgluggarna" öppna….
mvh
Bertil

#12 Sant.. därför omvärderade jag Robinson Startlights chanser..
#13, Tror du han loosar?

#14 Nja så långt vill jag inte sträcka mig.. Han kan mycket väl vinna, men med tanke på de plötsliga strykningarna så kan det vara lite riskabelt att spika.
King Haro! Tog platsen och dte hade jag lirat ;)
satte du dina spel??
#17, Bra fråga? Läs över kanske.. Jag satte 3/4 ja.