V75-6 Halmstad 14/4
- Jesper Palema-STRUKEN
- Saida Camillo-Uhrberg T 24d00 15,8
- Gambia M-Takter J 25143 16,3
- Special Cat-Aarum D 46130 16,2
- Happiness Photo-kjaeersgaard P 420k2 15,6
- Axel Esskå-Adielsson E 3012d 16,2
- Glen Summit-Lennartsson P 5d101 15,7
- Urfa Boko-Kihlström Ö 01100 16,1
- Highlite Survivior-Jansson T 16d0d 15,6
- Ex Bore-Juul S 40501 16,5
- Sos Kiefvistshof-Lugaer C 50k12 16,2
- Onceanight-Sjunnesson J 11511 15,7
- Selldahir S.G-Lövgren J 40621 13,2
- Ålarökarn-Forsgren L 31d25 15,0
- Mad Marke-Söderkvist S 30011 16,5
Ett riktigt intressant lopp över 3140 meter…
Mad Marke som var lysande idag och var bra starten innan sk trots dubbla tilläg.. Trots spåret, trots sommarbana räknas eller?
Onceanight vann ju ett guldlopp senast och slog en ofräsch Torvald.. Ska också vara tidig här, är ju en stayer så.
Svårt att ranka hästarna här.. Så jag håller Mad Marke väldigt högt här.
Axel Esskå hade tydligen mkt kräm kvar när galoppen kom senast..Gillar ju dock inte att spela Erik men kanske ska med?
Hjälp mig!
Mad Marke gjorde det fint förra gången hon gick på lång och ska räknas tidigt här.
Onceanight tycker jag också ska med.
Special Cat ska också ses med riktigt bra chans.
jag låser nog loppet på dom här tre.
special cat med spår 4 i volt, lär tappa 20m direkt och får svårt pga det.
Sos Kiefvistshof imponerade senast och ska bli kul att se över lång distans.
Glen Summit besitter fin kapacitet och borde räknas, fel elr rätt distans?
Special Cat tror jag knappast på svikit en del inom V64…, Nah!
hmm,,,,Ser väl ändå ut som spik på Mad Marke, kan vara en blivande stjärna i sverige på lång distans, möjlig vinnare av HH sen?
svårt att analysera förutsättningarna, 40m efter är en hel del, men över 3140m och bara 14 hästar att runda så kan dte helt klart gå.
#5, Håller med.. Även om hon nog inte rör Lugdunum…över lång distans…
ja kan hålla med om att Special Cat kan få det lite svårt här. men är ändå stark, så det kan i alla fall vara en fidus:D
#7, Skrällduglig, möjligtvis men du sa "Special Cat ska också ses med riktigt bra chans."
det kanske ja sa ja men nu har ja läst på lite mer.
#9, Mm okej…Ex Bore, vann väl senast över denna distansen? Ingen kanontid kanske men, distansen verkar ju passa då.. Rysare.

Håller med Nijo, ska bli intressant att se Sos Kiefvistshof. Stallskrik senast och gjorde ett mycket bra lopp som tvåa slagen av Cacao.
#11, Intressantare och se om Mad Marke är så grym som hon tycks vara ;)

frågan är hur det är det SOS Kiefvishof från bakspåret denna gången. har fått gå i ledningen. Axel Esskå sitter ju fint till renda från start. med tanke på Erik så är duktig i volten.
annars så är ju mesta intressanten Mad Marke. men 40m kan bli tufft ändå.
#13, Kan förhoppningsvis bli gung med :D
axel esskå är seg ut och springspår kan bli en fälla,,,,,,SOS Kiefvishof har som sagt gått i ledningen, uselt spår nu och då tycker jag att man lika bra kan spika mad marke,,,, med framspår hade jag nog spikat SOS,,,,,,,blev imponerad av hästen senast,,,,,,
glen summit tar jag bort pga stammen, hittils aldrig sett en bra häst med stam från USA över 3140m.
#15, Typ 80% av alla stayerlopp vinns ifrån den första volten.. Hoppas detta är ett undantag! Mad Marke!
såfall är det väldigt dåliga stayerlopp, tycker att alla dem största och bästa stayerloppen vinns utav dem som startar längst bak……..Detta är ett bra stayerlopp eftersom det är v75,,,,,,2 hästar på volten med 20m tillägg och sedan bara 2 hästar på volten med 40m tillägg,,,,,känns ganska soft för mad marke att plocka in sina 40m över 3140m.
MEN VISST, jag hade lika väl kunnat helgardera detta loppet, känns mycket öppet bakom Mad Marke.
#17, Då ser du nog ganska fel… In Cap N'Gown… Örebro Internationella… ;)
Highlite Survivior kanske ??
#19, Om den ser till att hålla sig på benen ökar ju chanserna ;) Nej men den tror jag knappast på.
okeej men håller den säg på benen ska väl den vara en fidus eller ??
#21, Knappast…Mycket mycket svårt och se den vinna även om drömlopp.. Nej.
okeej
1.Jesper Palema-STRUKEN
mycket strykningar
#25, Haha? är 1 mycket?
ne men inte i det här loppet bara alltså
#27, aha men lite smart at publicera här och inte definera hela omgången då xD
men orkar ej skriva i alla eller skapa en ny tråd
Ne men då får du ju skriva typ "Mycket strykningar denna lördag" elelr dylikt.
okeeje tror Saido Camillo kan vara ett bra platsbud
#31, Vi letar vinnare 

#32 Vinnare säger du? Ja men strecka då Axel Esskå.. Erik från sjättespår betyder nästan garantispets (osäker på startsnabbheten dock) och får han maska bort lite av loppet så har han god chans. Nej men har själv spelat vinnare på Mad Marke som jag också tror har chans, men det krävs tempo.
Spelar inte Adielsson för tillfället.

#34 oki..
Jag väljer att spika här ändå. Har haft en känsla för att Mad Marke vinner hela veckan. Lika bra att gå på känslan här och singla. Bära eller brista.
#35, Jag med, har plats bl.a.

#35 Kanske mer klokt.. Men måste gå lita på känslan.
#37, Jo precis… Var min första tanke i måndags närlistorna kom så..

#16 Så rätt så rätt! Endast sistapengen togs av en häst på tillägg! Onceanight knep sjundepriset.

spets o slut. fattar inte att Saida Camillo bara kan vara streckad på 11%. var helt överlägsen trots att fler hästar fick bättre löp än henne. hade henne som andra handare i detta lopp, efter Mad Marke, men det var en häst som verkligen inte var av sunda vätskor idag.
#39, Sa ju det… Är så. Men trodde Mad Marke skulle vart bättre faktist.

iaf a hans tidigare prestationer. gick som inte alls idag. Mikael Selin hade nog tankat honom med Diesel…
#42, Ja knappast kan den vart riktigt schysst.