V75-3 Halmstad 14/4
- Icy Glimmer As*-Degorgio C 52021 13,0
- Solero Briljant-Untersteiner p 3132d 11,1
- Camilla Highness-Ingves P 16110 11,4
- Robinsson Starlight-STRUKEN
- Prime-Adielsson E 31045 12,8
- Nyby Exet-Lindmark M 41023 12,7
- Scarlets Aino-Sundberg H-O 21120 12,1
- Anelka-Lennartsson P 41143 12,2
- Harpos King Of Pop-Nordstöm P 31053 12,4
- Tag The Devil-Svanstedt Å 00540 10,6
Hästarna: Icy Glimmer As och Harpos King Of Pop.. Vad i helskotta gör de här?! Båda får springa i brons väl.. Knepigt..
Camilla Highness… Varför galopp sist? Här skall hon väl räknas tidigt eller?
Men tipsettan går nog trots allt till Robinson Starlight.. Såg riktigt fin ut vid vinsten idag och spetsar ju här.. Kort distans..
En som tydligen kan ställa till det är Scarlets Aino som ska bli het om dne får dödens vilket det lär bli…
Låsa loppet på Camilla + Robinson känns oerhört tryggt.
jag tycker det är dålig klass i guldivisionen den här gången. men som du säger rickard så räcker det och låsa loppet på Camilla och Robinson
trolig spik på solero briljant, tror inte robinson starlight tar sig förbi, annars ska ändå solero briljant vara klassen bättre.
scarlets aino är också mycket intressant trots han är ny i guld, men detta är inget bra lopp ochd et är kort distans! kan mycket väl vinna detta.
camilla ska räknas också.
#3, Aldrig att du kommer spika Soljero senare i veckan.. Blir vädligt förvånad om Robinson inte spetsar.. Tänk nu också på Open Stretch.. kuskarna kör annorlunda då.
Solero Briljant:P
vilket då betyder att robinson starlight likaväl kan sätta sig i vinnarhålet som i ledningen. Jag tror en del på solero briljant här, är en riktigt fint häst. Camilla Highness får kanske förstarank annars.
#6, Vad var det jag sa.. Din trut går snabbt men du lever inte upp till det.. Blev ingen spik här..

haha. skrattmatch för Scarlets Aino, han kommer ju att pulla hela vägen till vinst i detta och ett lopp i kroppen nu. skämt o sido!
Robinson Starlight kommer förmodligen att sprinta till ledningen och kan mkt väl hålla den hela vägen om inte Thomas släpper till Scarlets A förståss.
känns som om loppet blir kört så så kan det bli många på lappen. huh, svårt!!!
#8, Knappast han släpper på 1640 m.. Nah Camilla + Scarlets känns jädrans bra..

släpper han inte så kan han gå på pumpen direkt eftersom han i så fall kommer att få springa första tusen på 1.11 skulle jag tro. har ju chansen på upploppet när Open S. kan rädda honom.
streckar 2,3,4 här,,,,scarlets får med stor sannolikhet svår löpning mot för bra hästar.
jag tror det kan vara bra Nijo (2,3,4)
#10, Men då kör ju Scarlets ihjäl sig med så och då vinner väl Camilla -3,4 låst!
#12, Du ändrar dig drastiskt.
#13 hehe ah 
#14, Mjo så äre.
Camilla ser ut at bli stor favvo.
mhm men det är ej säkert att det blir spets där minskar inte chanserna lite då eller ?? eller går hon lika bra bakifrån?
#16, Det blir aldrig spets. Men tror hon går bra bakifrån ändå…
okeej då tror ja det blir lite svårare och plocka in dom där längderna på Robinson som säkert kommer ta spets.

# 4 Robinson Starlight STRUKEN
Robinsson Starlight-STRUKEN
Jaopp då blev det Open Stretch som avgjorde, king IngveS!

moralisk vinnare Scarlets Aino. hade förmodligen vunnit med krafter sparat om inte Open S funnits. gjorde det bra i sin andra start i guld och efter några månaders frånvaro. kommer att bli en häst för det högre ligorna skulle jag tro.
men loppets bästa prestation gjorde nog ändå Nyby Exet som gick väldigt bra i dödens nästa hela loppet. den kan man lätt se upp för nästa gång i sämre Guld-lopp. 11,7 första 500 och höll upp tempot själv utanpå Scarlets Aino med 12.1 först km och höll hela vägen in i mål. kommer alltid att vara en Plats-chans och farlig fidus.
#22, självklart vinner Scarlets utan OS. Men man kan inte säga moralisk då det är en sådan del av banan som avgör… Så är det ju nu på Halmstad…

och förmodligen hade nog inte Peter Ingves & Camilla H gått ner i rygg på Scarlets om det inte vore för OS. hade då aldrig fått lyckan med tanke på att Nyby Exet var så duktig som han var. men hade C.H gått i dödens så hade förmodligen Nyby Exet vunnit, bättre rygg får man ju leta efter.
#24, Nej iofs… Men men så är det förresten var ju Nyby Exet jädrans bra.

Sundberg H-O sa efter loppet att han inte fick av Scarlets Aino dennes öronkappa. kanske hade varit vinnaren om detta hade funkat. läste detta på Travnet.se
#26, Möjligt men tror faktist Camilla vunnit ändå, grym speed tilslut.