v64 system
1: 3,4,5,8 (2)
2: 1,3,11 (8)
3: 3,8,11 (9)
4: 2,6,7,11,15 (1)
5: 1,2,4,9,10 (3)
6: 4 Timetosaygoodbye
4x3x3x5x5x1 = 900kr
chansar på att försöka att fälla stora favoriter i form av Davidov och salma boko för att det ska ge lite pengar.
Så här vill Harry boy ha det ikväll:
- 3, 6
- 11 Kastanjett
- 7, 8
- 3, 7, 11
- 4, 9
- 3, 9
48 rader/kr

- 3,5
- 8,11
- Salma Boko
- 3,6,7,11,13,15
- Ohio Louncher
- 2,3,4,6,9
120 rader

Avd
Ordinarie
Reserver
1
3 Davidov, 5 Taylor Made
8 6
2
1 Heyam´s Monroe, 3 Cafu Cafe, 6 Golden Sib, 8, Staro Yale 11 Kastanjett, 13 Ricard
3
8 Salma Boko
3 9
4
3 Reidar Burge, 6 Rocky Ribb
7 13
5
1 Anguz R.C, 3 Kibitka, 4 Ohio Launcher, 9 Ulster Boko
5 6
6
4 Timetosaygoodbye
7 9
96 rader * 1 * 1,00 kr = 96,00 kr

ett snabbinlägg:
3
1,7,8,13
8,10,12
7,13,15
1,4,9
3
=108kr lycka till nu allihop!
Mitt förslag då…
**1. 3 Davidov
**2. 1,3,7,11
3. 3,4,8
4. Alla 12
5. 4 Ohio Launcher
6. 4,_3,9
432 rader/kronor..
_Men som ni ser har jag knixat till det i V64-6… Om man istället väljer att spika Timetoosaygoodbye så blir det 144 rader/kronor!
Vilket kanon tips av mig… Anledning till att jag trodde Davidov skulle vinna var att jag inte trodde han skulle kunna tappa en längd på Örjan när de hade spår gente varann.
Anguz R.C. heter vinnaren i v65-5
anguz r.c kan bara vinna om den spetsar och får bestämma i låg fart, inte ens då är det säkert det blir vinst,,,,,ingen särskilt bra häst alls.
jävligt frustrerande att åka i avd 2 när jag hade t'änkt ha 8:a hästar från början, därav nr 15 super easy också,,,,hittade ingen 2:a spik så jag fick gå kort istället
Åkte i både avd 2 och 3…så idag är man nere på jorden igen ;-)
mvh
Bertil
3st fyror, men det lev ingen totalvinst av det då jag spelade för 500 bagis :-((((
mvh
Bertil
Bertil, du skulle ha lyssnat på min och Nijos varning om Little Big Horn!

men fan vad illa Fredrik B Larsson körde i sista. hade ju lätt bara kunnat ta in hästen i mål.
- "men Fredrik, när du gör så här…skämes ta mig faaaan!"
riktigt illa kört. många som blev besvikna på honom må jag tro!
#12, Han tyckte ju det själv med…

Stämmer inte riktigt, har tittat på loppet ett par gånger, först trodde jag att Erik tog upp för att släppa ut vinnaren, så då var jag förbannad för det. sedan tänkte jag som du och tyckte det var klantigt av Fredde. Men när jag tittade igen ser man tydligt att Foretta tvärstannar så Hans-owe hade kommit ut ändå.
Jo era råd har jag sett till och från…denna gång hade jag ju devisen att Lärlingar skall garderas…nijo tyckte direkt att de kör lika bra som andra…vem som fick rätt överlämnar åt de som är bättre skickade att analysera ;-))))
mvh
Bertil

Johnny gjorde ju inget "direkt" fel med hästen, den hade nog förlorat i vilket fal som helst. kanske inte skulle drivit den så hårt, hade han ju fått några lax in på kontot. nu blev det istället en snöplig förlust av alla pengar när han verkligen ville vinna. därav kanske man kan klandra honom, men det drabbade ju bara han själv, hästägaren och tränare. oss spelare drabbade det ju inte, eftersom Daniel nog hade vunnit i vilket fall som helst.
Johnny körde bara bort en god portion psyke hos hästen…grattis hästägare!!
mvh
Bertil
Fredde sa ju själv att han körde klantigt så.

vi har hört det nu!
#19, Svarade på Travel's…

man kan väl inte klandra johnny för att han körde allt vad han kunde!!! sen att hon felade det händer även dom bästa. att vara staket kusk och gnälla det är lätt, det gnälls när dom kör järnet och det skulle ha gnällts om han hade hållt i och vart 2a. ibland får man se grått och inte bara svart och vitt!!!
"21
Det är nog där felet ligger…att han inte vann säger jag inget om, men att med den hästen missa pengar…ajajaj!!!

och vad som gäller fredde så fick han inte ens tid att se om loppet innan han skulle komentera sin styrning, så av erfarenhet så kan jag berätta att dom sista 200m går exxxxxxxtremt fort och man hinner knapast fundera över vad som händer. man behöver se loppet några gånger efteråt för att få en uppfatning om man hade kunnat gör annorlunda för att ändra resultatet!!
Johnny är inte direkt i flytet vunnit 3 lopp iår, skandalöst… Så jag är inte förvånad…
#23, Han satt väl inte bakom Going Kronos eller? Hoppas du förstod vad jag menade ;)

När man väl har möjligheten som lärling att vinna ett lopp, visst faan gör man allt för att stå i vinnar cirkeln!!!!!!!!!! kan inte klandra honom, jag hade gjort likadant och förmodligen fått böter för drivning dessutom
Jag väljer att klandra, du får stå för det andra!!!
mvh
Bertil
#25, Han är ingen lärling länge… På pappret kanske ja men inte IRL.

jag föredrar att klandra dom som har möjligheten men inte tar den!!!! 
#28, Haha jo… Men snart vänder det väl för Johnny med..
Du har kuskens bästa för ögonen…jag har hästens psyke, spelarnas samt ägarnas bästa för ögonen…vi möts nog inte i denna diskussion och det är helt ok för mig!
mvh
Bertil

misförstå mig rätt, både ägare och spelare hade varit glada om han hade lyckats, och tyvär så har hästen aldrig sitt att säga när det kommer till pengar frågan
. den stakars hästen kan jag lova dig kommer att få starta både sjuk och i dålig kondition, det är desvärre den mörka saningen. jag säger inte att det är bra, bara att det är så trav världen funkar bakom kuliserna…
Bra juliana att du upplyser, jag hade inte en blekaste aning om detta. Jag ger mig….du har helt rätt!!
mvh
Bertil
tyckte JB karlsson körde lysande i detta loppet, mer har jag inte att säga om den saken.