V75-4 Gävle 18/2 - Stolopp lärlingslopp 2140m auto

1
HAPPY FOR YOU s 7 Westin Peter (Rew LG)a
2140:1

999

7%

2
TAKE THIS WALTZ s 5 Karhulahti Ville (Läh Ka)
2140:2

999

15%

3
TEMPLE STREET s 5 Persson Roger (Ber Ro)
2140:3

999

10%

4
MADONNA INDEX s 7 Sjöström Claes (Lin Er)
2140:4

81

36%

5
ARNIES DAME E. s 7 Emerson Maria (San Jo)a
2140:5

999

41%

6
SIMB MIRAGE s 5 Eriksson Anton (Lin Fr)
2140:6

999

38%

7
MANDARIN MARMALADE s 6 Strand Jorgensen Viktoria (Fri Ji)
2140:7

81

7%

8
STARLY D'AUNOU s 5 Luomala Sandra (Joh SH)
2140:8

65

16%

9
DELFI EDGE s 5 Swahn Sarah (Sva Åk)
2140:9

13

16%

10
SYMFONI SUND s 6 Larsson Henrik (Lar FB)
2140:10

81

39%

Turordning: 9-5-6-3-10-2-4-8-7-1
Tar lise-lottes tips,Temple Street,även Simb Mirage och några till
lazze

Stolopp och lärlingar…………….. här blir det till att kryssa!
Utöver de som du nämnt lazze så vill jag framhålla Delfi Edge och Madonna Index (med stjärnlärlingen Claes Sjöström). Men det kan löna sig att heltäcka 
Jag är inne på att duktiga Sarah Swan och Deli Edge är en spik. De är obesegrade tillsammans och Delfi Edge har utvecklats mycket sedan han kom till stall Svanstedt
9.Delfi Edge är även mitt första val fint stammad som hon är, men inte det enda. Jag kalylerar med att det körs på "ungtuppsvis" och då fins risk för att det blir ett evigt harvande ute i spåren.
Mina val: 9-5-10-6
**9.Delfi Edge
5.Arnies Dame E.
**10. Symfoni Sund
6.Simb Mirage
OBS! Jag lämnar 8.Starly d'Aunou åt er andra att slösa kryss på :-)
mvh
Bertil
TEMPLE STREET,TEMPLE STREET,Bertil,vi ska väl ha 7 rätt???????????
lazze
Defi Edge Räcker, han ska spikas annars får du strecka hela fältet
OK spikar väl då och gör ett eget system vid sidan om :-))))
Tror med att Delfi Edge kommer ta hem det här! En duktig häst me en superkusk! Kan det bli bättre?
Visst kan det bli bättre……inga lärlingar…..och…INGA ston :-)))
Att starly D'Auno har blivit favorit är för mig en gåta. I en intervju med Kanal 75 säger Sandra Lumala som gör V75 debut om körordern från Stig:
- Han har inte pratat något alls om taktiken utan bara om hästen. Det gäller att ta det lite försiktigt eftersom Starly d'Aunou kan slå ihop vid tempoväxlingar. Hon är långsam ut så det är bara att hoppas att de kör på där framme och sedan tar vi dem till slut. Det blir ingen överoffensiv från min sida.

Lazze - det räcker med Temple Street
antingen chansar man eller kladdar ned kupongen men jag tror väldigt mycket på henne som förvånade mig med att vara så bra … redan … sist det hade jag inte räknat med. Formstall!
Show You How Feat - Stonebridge
Ni inser väl att hon fick ett lopp i 3:e invändigt senast, nog ska man kunna spurta lite då efter ett sådant vilsamt lopp

Men så kommer hon som sagt från ett formstall, bästa spåret i förhållande till kombatanterna. Nu kan det bli laddning för spets och vem är kaxig nog här att platta till henne och om inte spets så räcker hennes speed långt.
Form slår det mesta och hon tillhör dessutom de fyra främsta vinstprocentarna med det bästa läget.
Ni får Delfi Edge som spik!!!
Grattis till er alla
Bertil
Nej Bertil vi kommer att ha alla hästar med. Du om någon bode veta att ston är alltid ston och kommer så att förbli
Preben min vän, studera diskussionen ovan så ser du vilken konfrontation jag sitter och brottas med här i snöröken runt fönstren.
Huvva, för att vara inlämnare denna vecka!!!
mvh
Bertil
Där borde jag ha stått på mig!!!
mvh
Bertil
Hade det hjälp? Ickevinnaren Symfoni Sund i ny träninge har blivit en vinnare
Njae, svårt att veta. Man kan ju ha goofat på den alternativa spiken, men man måste ju ransaka sin intuition vare sig den är rätt eller fel.
mvh
Bertil