"Sjukstall"?
Kari Lähdekorpi, Fredrik B Larsson, Timo Nurmos vet jag har drabbats av det eventuella A2 viruset, iaf sjukdomar i stallet på många hästar… Finns det några mera stall att se upp med nu? För dessa stall kanske man inte väljer i första hand nu när man spelar… Tänk på Olympiatravet tex… Gentleman + Giant Superman.
Vet ni fler?

Melander, Kari Vaaraniemi, Ola Samuelsson, Magdalena Siminski, Kauko Loumala. Listan kan göras lång…
#1, Tänkte främst på stora "välkända" stall… Men tack ändå.

jag skulle passa mig för stig hs stall, hans hästar reser nämligen i samma bussar som freddes och nurmos samt norman, varning där ochså
#3, Jasså är det alltid så? Hade jag faktist ingen aning om, tack för infon. Hur funkar det till Åby nu i helgen då?
Välkommen hit förresten, hur insatt är du?!

jag har jobbat mad trav både i svergige och frankrike samt tävlat i frankrike. dom har samma transporteur. man måste förutse att dom som åker på trav är friska men när det är sjukdomar på vandring brukar tränarna bli skrokfula och undvika att resa med sjuka stall. men när det är så här pas långt borta och dom bara fyller 1 buss så har dom inte så mycket val. hur många hästar har stig?

146

eller 1 som är hans egen nån gammal avdankad kommer inte ihåg vad den heter :-) vann visst några mindre lopp under sin karriär.

ha hah ahah… jag tror jag vetvem du pratar om men jag menar till start
#5, Hmm okej… Värt att tänka på men..Electra Skift gick bra senast, Blue Chip Star och Lotuschic med. Så nah.,.

Men A2 går inte att förutse dirket på tidigare resultat från veckor innan, brukar vara att ena dagen är det fullt friska, jättefina i jobb med låga pulser. Nästa dag 40 graders feber. Så det går oerhört snabbt när de väl blir sjuka.
#10, Men jag menar att de borde åkt tillsammans med några sjuka hästar då med? Men visst, inget är säkert!

#11 Nej jag vet inte alls hur det är med Stig H:s hästar. Men 5 segrar igår talar väl sitt tydliga spårk…Än så länge verkar de inte vara något fel på dem i alla fall.
#12, Nej precis, därför var jag lite undrande.

jag sa inte att dom är det men dom åker i samma bussar i alla fall så det är en risk för smitta men som jag sa så brukar tränarna fly sjuka stall. oftast så blir dom smittade i slut ändan ändå det är bara en tids fråga för det mesta…
#14, Nä jag vet men jag menade att de har toppform än iaf.

tyvär för oss som är tvungna att tävla mot dom!! :-) 
#16, HAr du egna travhästar? Din släkt travhästar? Jobbar du i stalle lelr vart?!

jag och min sambo har 4 trav hästar, plus 1 som har blivit rid häst

samt min svåger har 5 travare i frankrike

jobbade hos fredde b larsson tills jag vart mamma ledig
#20, Hihi okej.. Vad heter du ? =)

nu börjar jag att bli trött, stephanie
#23, Hihi okej.,… Jag vet inte vem du är iaf ;)

nej det kan jag tänka mig!!! så känd är jag inte, hahahahaha!!!! =) jag tävlade bara ett par gånger i frankrike och var som best 3 på vincennes och 2a på orten, så jag är bra långt i från att vara känd!! =) men om man säger så här så är travel ås inte helt okänd för mig: www.stalltravelas.se . hi hi..
#25, Hehe "Travel" här på forumet kanske vet vem du är då?

hi hi hi det hoppas jag verkligen att han gör!! =)
#27, Haha okej.. Han har nämnligen häst hos FB Larsson!

jag kan inte hålla mig längre, han är min sambo! hi hi hi jag trode att du skulle förstå det när jag sa till dig att travel ås inte var okänd. sorry
#29, Hahahah okej =) Var det jag som var trög elelr du som var otydlig? ;)
Då kan jag ju säga att han styrning i onsdags inte var något att hänga i granen i mitt tyckte… Had enog vunnit om han inte kört undan surt!
Sedan imorgon - Giant Superman bäst 4:a!

vad som gäller giant så håller jag med men för i onsdag om du pratar om timen så hade det inte spelat nogon roll om han hade hålt i eftersom eriks häst tvär dog.
#31, Okej… Så Fredrik ligger lågt på Gianten med? Den var för vek sist, ska inte finnas att den vinner detta direkt efter då.
Hmm ju emr jag tittar på det loppet så hålelr jag nog kanske med dig asså… Utan idiottrycket av Erik så vinenr ju Timen.

#30 snyggt tippat!!!!!!!!!! =)
#33, Tackar… Var 110% säker på att Torvald aldrig skulle ta en plats.. Mitt platsspel på Hot Tub är jag väldigt stolt över.

dehär med A2.. någon mer än jag som tycker det är konstigt att smittan är här nu på våren? den brukar komma på hösten och vara borta vid slutet av vintern..

#35 Ja det brukar vara mest på vintern, när man har stängt i stallarna. Viruset blir ju då kvar i stallet och större chans att fler hästar blir sjuka i det drabbade stallet. Så visst tycker man att det borde hejda sig när det blir varmare väder.
a2 e på väg till solänget har jag hört!!