V75-5 Åby 21/4/07
Lopp 8. V75-5. V3-3. Tvilling.
Auto **2140:
**1 Urgent Sund - Adielsson E 20101 13,5a
2 Ultimo Håleryd - Uhrberg T 35013 13,5a
3 Firmin de Socoa - Lennartsson P 11631 13,7a
4 Tosca du Ling - Jansson T 03213 15,2a
5 Speed Demon Love - Sjunnesson J14022 14,0a
6 Dino Chinook - Laursen J 64144 14,3a
7 Lage - Hedin O 10322 14,3a
8 Exclusive Dust - Untersteiner J 44322 13,8a
9 Offspring - Lindblom C-E 103d3 14,3a
10 Jettison - Goop B 41124 14,3a
11 Greenheart - Kihlström Ö 41003 14,3a
12 Joker - Olsson D 35121 13,8a
Schouu…. Omgångens svåraste lopp tycker jag, (blir väl favvon som vinner då)… Dino Chinook, vrålsnabb ut, men över medel släpper han, men till vem? Urgent Sund senast, hur komemr han till från det läget? Joker var riktigt fin senast men med detta läget , knappast… Observera kuskförstärkning på Jettison även om jag inte tror det räcker… Svååårt!
kuskminus på jettison väl? enligt mig är det på det sättet^_*
Urgent Sund tar troligen spets och blir svårslagen där, Ultimo Håleryd+Firmin de socoa är riktigt bra med form och ska räknas tidigt. Även Lage borde räknas, visat hög kapacitet.

jag tror personligen att Lage kan bli väldigt understreckad i detta lopp. det kommer nog att krävas många här och han skall absolut med på lappen.
#2, För sådana som är helt sjuka är det det ja. Det kan aldrig bli kuskminus när Goop sitter upp då han vinner mest loppohc har högst seger%.
han kör även flest lopp och har bäst hästar, ganska självklart att man vinner mycket då också………..
Lage är en favvo!
mvh
Lage Larsson
#5, Du som bara förvränger.
Joker var ju en helt ny häst barfota senast och ska ses som favorit, min första häst i loppet
#8, Hemskt vad du spelar knepiga spår…Motivera! Svårt att komma till osv.
Firmin röstade jag för senast och det gör jag här också. Han måste ha en bra chans även om det finns goda motbud.
mvh
Bertil
med tanke på spår så rankar jag 1,2,3 först och kanske låser loppet på också,,, Joker får mycket svårt att vinna från spår 12 och det är BETYDLIGT bättre motstånd nu än tidigare för han.
11 Greenheart spurtar hem det här efter ursinnigt tempo där framme

#12 Extremt vaken kommentar. Häromnatten fick jag en uppenbarelse om att Greenheart skulle vinna. Jag stack ut hakan och spikade. Förklaring. Avslutade vasst senast lite så där lä'tt anonymt. Har vunnit 3 av 7 i år. Örjanläge. Tror att det är Urgent Sund att slå även om jag har full respekt för Firmin De Socoa.
#13, Låg sist 500 kvar senast, hade flyt åta bara helsike med postionerna sista 500… Blev 3 och slog min platshäst med nos! Förbannat! Bör ju onekligen ha form, rysare.
sedan ingen annan varnat får väl jag göra det som vanligt för Ultimo Håleryd,,,, alltid pratat upp denna hästen och får så göra denna gång också. Fint spår och väldigt kapable häst, såg ni bland annat när han vann v75 för några starter sedan, Uhrberg har pratat mycket gott om denna travare.
#15, Hmm jovisst om man tar en del..
1,2,3,4,5,6,7,11,12
Bör räcka ;) Äckligt svårt lopp!
Nja, visit räckte det med Joker?
#17, Ja… Enkelraden var ju lätt då med isf.