Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 618 ggr
Hannna
0

Ert första travminne?

Vilket är ditt första travminne? Vad gör det så minnesvärt?

Bertil
0

säterbest----sprang p 25.4 på 70-talet…tror jag….men Rickard kommer att styra upp detta ;-)

mvh
Bertil

Hannna
0

Moni Maker Elitloppet 1998, såg loppet på plats. Luddes framfart i sin blåadress bakom Viking Kronos i korta E3:n samma år.

Även Max Victorys deltagande i Derbyt 1998.

Det är mina första minnen från travet.

Tigrou
0

Coktail Jet när han segrade i Elitloppet 1996 Det var mitt "första" år inom travet och första besöket på E-läktaren.

Rickard007
0

#1, Haha varför då? ^^
Mitt minns jag inte men måste Axevalla någon gång. Men en ganska roligsak hände när jag var typ 2 år och var med pappa på Axevalla.han tappade bort mig i ett lopp… Och när loppet var klart kollade hna på storbildsteven som zoomade in vinnarcirkeln där de skulle ha intervju… Då ser han mig i gränsen till banan, jag hade lyckats tima in när alla delägare skulle över till andra sidan mot vinnarcirkeln så ag stod i grindöppningen Cool

Velikij
0

När jag berättar mitt första travminne så inser ni nog att jag är en åldring…

Flört

Mitt första travminne var när Folke Hjalmarsson försökte lyfta upp mig och sätta mig på ryggen på den genomsnälle Helge Solo någon gång på mitten av 50-talet, men jag slog vilt omkring mig. Helge Solo var sin tids Järvsfaks, och den förste nordsvensken under 1.35. Pinsamt nog förevigade min äldre bror det hela på smalfilm.

continue
0

Lanser - Kjell Elfving är en av de första hästarna jag kommer ihåg! Såg ut som en ponny när han sprang lågt med huvudet eftersom han måste ha varit okäkad (heter det så?). Spiltagubben minns jag också, bra häst!