Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 358 ggr
ThomasH
0

V75-6 Umåker 28/4

**

V75-6. DD-1. Tvilling.
2140:

**

1 Easymate - Melander M 51k12 15,7
2 The Good Guy - Lindmark M 22223 15,5
3 Urchin Boko - Kihlström Ö 51014 16,5
4 Lidoboy Gagn - Erikson J-E 01101 16,5
5 Loy Lavec - Ohlsson U 01101 17,4
6 Västerbo Younameit - Bergh R 10241 15,7
7 Gigant Ross - Lindqvist O A d1110 16,5
8 Staro Yale - Larsson F B 05113 16,9
9 Zoogan - Jansson T 03611 15,9
10 Verdi Boko - Lennartsson P 11061 16,8
11 Staro Ypsilon* - STRUKEN
12 Janitor - Sundberg H-O 1603d 17,2

Nijo
0

svårt eftersom jag inte vet hur snabba ut hästarna är i volten,,, på framvolten är Loy Lavec och Gigant Ross mycket tidiga då dem besitter riktigt bra styrka och kapacitet, stora o kraftiga hästar.

bakspår har vi Staro Yale, såg lysande ut senast och blir livsfarlig med fritt. Verdi Boko och zoogan har också gått fint senaste tiden. Staro Ypsilon tycker jag är en riktigt fin häst, gillar han skarpt och ska räknas tidigt, lysande senast då han sprang 14.7 över medel.

Janitor var usel senast, men har kapacitet och ska kunna mycket mer.

brutalaccent
0

diggar verkligen Gigant Ross. får ett tufft lopp denna gången, men hästen utvecklas fortfarande. ska bli intrssant att följa denna bäver!

Rickard007
0

Staro Yale gick som et spjut senast när den fick fritt!

Bertil
0

11 Staro Ypsilon* - STRUKEN

Kaitsu
0

Frågan är hur bra 5:e spåret är för Loy Lavec. Ser att ingen nämnt Robbans Västerbo Younameit vilken jag tror är den som sitter i spets rätt tidigt och är hästen att slå. Vann i årsdebuten och lär inte vara sämre med det loppet i kroppen. Hade huvan kvar vilket förmodligen innebär en extra växel. Hmm.. blir nog spik på den här!

MurraMannen
0

Västerbo Younameit borde bli favorit här, har en lämplig uppgift på pappret. Loy Lavec är kanske bästa hästen men 5:e spåret kan krångla till det. Ingen har nämt nr 3 Urchin Boko som jag tror endel på. Örjan smyger smyger o smyger o sätter in stöten sista 400…kan gå…

Nijo
0

tror inte så mycket på västerbo younameit, vann pliktskyldigt senast mot dåligt motstånd efter att ha fått bestämma,,,,ingen märkvärdig häst alls annars. Tveksamt om det blir spets och om Bergh lyckas pricka spets så kommer Giganten krossa honom fullständigt från dödens. Klassklillnad på dem 2 vilket jag hoppas ni kommer att få se.

Bertil
0

Jag slår ett slag för Verdi Boko som inte är öm för ett oturligt bakspår. Jag tycker att detta ekipage erbjuder ett bra VP-spel också.

mvh
Bertil

MurraMannen
0

Tror Västerbo Younameit har väl vunnit värre lopp än det här. Att han skulle bli krossad av Gigant Ross i dödens har jag svårt att tro. Giganten är en bra häst och har vunnit i dödens på 1640. Skulle Ove A massera Västerbo så vinner någon smygkörd, t ex 3 Urchin Boko, inte Giganten.

Nijo
0

västerbo younamit har absolut inte besegrat bättre hästar än detta och vid sin v75 vinst var det efter ett perfekt lopp från vinnarhålet. Värt att tillägga är att Gigant Ross har vunnit mycket enkelt vid de flesta av sina segrar och kapaciteten är riktigt hög.

Bakom Gigant ross känns det öppet,,,,kanske STaro Yale är tdigaste budet då, varit grymt fin detta året.

2,3,5,6,7 är snabba ut, kan bli hård öppning, men gigant ross ska klara av att besegra detta motståndet via hårt lopp också om han prestera det han kan.

MurraMannen
0

Tror att Giganten kan vinna, men inte från dödens. Bara att hoppas att han sätter sig i dödens eftersom den är hårt spelad nu. Får väl ta med lite spurtare här som 3,8,10,12.

Nijo
0

giganten är väldigt lite streckad i förhållande till segerchans tycker jag,,,,,utan tvekan förstahästen i loppet och är inte ens mest streckad………………

2,4,9 är också roliga fidusbud

brutalaccent
0

jag har starka funderingar på att låsa loppt på Gigan Ross och Staro Yale. Staro Y satt fast med rubbet sparat senast och hade blivit farlig med lucka. får även denna gång ett fint lopp där denna sitter bra till redan från start. kan få loppet eftersom det förmodligen kommer att bli körning där framme första biten. enda minuset på Staro Yale är väl att kusken(hatar honom just ni iaf) inte har någon god form. men…kanske det vänder imon. -:)

Nijo
0

hmm, Staro Yale har en usel rygg från start, en dålig häst som är sådär ut,,,känns som att staro yale behöver tur för att komma ut,,,,inte kan han backa sig ut och runda allt? dock en klart kapable häst med toppform.

Rickard007
0

Ni är innte på samma som jag - Staro Yale!

julianaS
0

heeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! min gamla pass häst staro yale!! det är tack vare mig som pierre, ägaren, flytta honom, bla, från nurmos till fredde. tyvär så kom han till "oss" och var helt slut i bak knäna ( trots en operation som 2åring hos nurmos). "vi" gjorde alla möjliga behandlingar men det satt för djupt så……. fredde skiter i det nu och hästen har aldrig varit så fin!!! =)

+ : klart underskatad häst som inte har fått vissa sitt rätta jag, hör hemma på v75Glad

- : dåliga bak knän, man vet aldrig när dom kommer att säga ifrån och han kan vara extremt knepig från start om han har en minsta lilla känning.Ledsen

Rickard007
0

#16, Okej. Tror mest det handlar om han blir fast eller ej. Knäna litar jag på hehe!

ZenoX
0

detta måste bara Loy Lavec vinna

Nijo
0

gigant ross var ikke bra, skulle bara ha vunnit detta,,,,,fick dock in fidusbudet i zoogan,,,,hjälpte dock mig bara till 4 rätt.

Bertil
0

Bra varning Nijo! Jag hade Zoogan med på systemet men två femmor blev mitt facit och inte pengarna tillbaka (back 500 spänn)

mvh
Bertil

brutalaccent
0

ahh! fanken, Giganten skall nog endast starta på sprinter distans. skämt o sido!" behöver skaffa sig lite mera hårdhet, kanske han kan ta detta nästa gång. Zoogan fick ju ett perfekt lopp och avgjorde pliktskyldigt på upploppet. bra av dig Nijo att hitta denna, det gjorde inte jag. -;)