Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 492 ggr
ThomasH
0

V75-7 Umåker 28/4

**

V75-7. DD-2. Tvilling. Auto.
2140:

**

1 On the Beach - Carlsson O 11301 14,6a
2 Flying Ås - Lennartsson P 00013 13,2a
3 Ivana Frontline - Pettersson T 426d3 13,8a
4 Sir Arne - Gustafsson P 21143 14,5a
5 Zillens Victoria - Eriksson S d0411 13,5a
6 B.W.T.Theone - Jansson T 01241 14,0a
7 Chaco Bar - Fredriksson G 62214 14,0a
8 Hilding Zonett - Bergh R 15245 13,7a
9 Conrads Trick - Westholm J 31415 15,0a
10 Quantum Joyride - Goop B 15d41 14,2a
11 Nils Göran - Osterling S 2510k 15,1a
12 Speedy Gold - Lindberg L d2231 14,4a

Nijo
0

spik på quantum joyride, leker hem detta troligen.

värst mot är speedy gold som är en av topparna för sin årgång troligen och kanske on the beach om den lyckas försvara spets.

brutalaccent
0

ja det tror jag, On The Beach sitter nog i ledninge i detta lopp. gjorde en sjuhelsikes årsdebut iaf, vann med 5-6 längder tror jag. verkar ha varit mkt bra i sin vinterträning.

Rickard007
0

Conrads Trick slog trots allt Fortune och den var 2:a bakom CC! Galopp senast ändå 5:a - toppform! Går den bakifrån? Skrällduglig.

Nijo
0

går den bakifrån? gjorde sitt livs form när han attackerade bakifrån p v64 för en tid sedan,,,,,,gjorde det ganska bra bakifrån på v75 sedan också………

Men här ska QUantum joyride vara minst 1 klass bättre och är troligen veckans bank…….

Rickard007
0

#4, Det var ju därför jag frågade.

Kaitsu
0

#4 Solklart, nu med två lopp i kroppen också. Borde vinna med god marginal..

MurraMannen
0

Är inte så säker på att Quantum vinner detta plättlätt som ni anser. Känns som att den är bäst med tätkänning direkt och krånglar lite från bakspår. Men med måste den…

Speedy Gold trivs bakifrån och detta är en liten favorit för mig så måste med!

Med 1 On The Beach, 3 Ivana Frontline(löjliga 7%), 10 Quantum Joyride och 12 Speedy Gold är det låst!

Bertil
0

Kul att du nämner Speedy Gold, det är ett givet garneringsstreck på mitt system också….han har ju väldigt trevlig herre i pulkan också…;-)

mvh
Bertil

brutalaccent
0

Ivana Frontline plusar jag för. för snart ett år sedan slutade hon 2:a bakom Conrads On Line i en V75 final i klass III löp. och som det stog tidigare så är 7% väldigt streckvärt på denna rätt så kapabla mär. är på väg in i sin bästa årstid och detta kan bli början på ett litet segertåg igen.

brutalaccent
0
Nijo
0

roliga fidusbud är 5+6,,,zillens victoria tror jag spetsar och B.W.T Theoene är i toppform och var grym senast.

Rickard007
0

#11, Tror nog On The Beach håller sitt innerspår. Lär laddas till max iaf. Körning?

Nijo
0

blir inte förvånad om olle släpper spets isåfall, zillen's victoria är en bra häst och en fin rygg+väldigt startsnabb.

Rickard007
0

#13, Okej… Blir nog ett tidigt avancemang ifrån Goop oavsett…

continue
0

On the beach ska med på systemet. Olle C har en räv bakom varje öra :). Jag tror han tar spets och håller länge, kanske ända hem.

brutalaccent
0

B.W.T Theoene har verkligen finfina resultat som unghäst. vann en Klass III final på "valla" ´05 som favoritspelad. var före bl.a Affe Fager i mål, trotts att B.W.T Theoene tagit ett par galoppsteg under loppet. 12% i nuläget är intressant. det verkar som om man får strecka ngra st finfina fiduser i detta lopp. hehe

rank: 10-1-12-3-6

Rickard007
0

Såg att någon mer flaggade för Ivana Frontline - klart skrällduglig.

ZenoX
0

spets tar Chaco Bar så en liten chans kanske om man får dämpa

men ja tror på att Quantum Joyride och Speedy Gold har störst chans

Nijo
0

över min döda kropp att chaco bar spetsar i detta loppet.

2 flying ås är mycket snabb ut också så spets står mellan 1,2,5 med. Flying ås är en ganska bra häst i grunden som bör passas också,,,,,,, Sir ARne är snabb ut, men laddas inte?

men visst fasen ska quantum joyride ha en mycket fin vinstchans, klassen bättre än detta motståndet och värsta motbudet har spår 12.

Bertil
0

Ääähhh, döda kropp är väl att ta i….jag tycker att det räcker med att du räknar til 10 alt. står över ett kast ;-))

mvh
Bertil

ZenoX
0

okeej skickar du din döda kropp på posten sen då eller ?? Flört

Rickard007
0

#21, Haha inte riktigt så det menas men… Lol!