Nu
ska jag röra till det
med anledning av finalerna på Mantorp och vilka som kan tänkas eller finns med där.
Poängställningen inför Finalerna på Mantorp 11 mars
För Klass III final där har redan
Oh So Good just nu 7p och ligger på en 10 plats med dessa för final där och startar nu i klass II. Hur tänker man här satsar kanske på två finaler eller så "bara" hålla formen varm?
Stacy och Dean Pearl har båda 1p men valde eller kom med i stoloppet istället. Hur resonerar man då tro. Kommer de båda ut nästa helg också eller ger man upp finalplats i klass III?
Klass II final där har redan
Picachu 4p
Finish First 3p
Klass I final där har redan
Nevada 8p vilket i dagsläget ger en 4 plats och borde ses som klar
Tuff Du Mä 4p
First Mack Grocer 3p
Bella Gigant 1p
Brons final där har redan
Harmonic Silvio 20p och klar med sin tredje plats på det
James Bond 8p vilket i dagsläget ger en 5:e plats och kan väl kanske ses som klar
Socrates 6p hänger lös med dessa poäng
Mellby Occarina 1p
Silver final där har redan
Roger Hornline 10p och ligger med det på en 3:e plats, klar?
Taylor Boko 8p
Rado 6p
Doxology Movie 1p
Guld final där har redan
General Du Lupin 50p klar förstås
Sara Lu Hanover smet in här med 10p från i söndags + tidigare 6p = 16p således har nog tagit en finalplats
Larron Du Bouffey 10p
Lukas Lupin 10p
Hot Tub 8p
Lill Adolf 4p
Och om jag inte sedan tänker fel så i Flerklass loppet behöver dessa skaffa poäng tillsammans med resten av de startade om de vill till final. men övriga i loppet får ni själva kolla klasstillhörighet på.
Underberg behöver Klass I poäng
Selldahir söker poäng för silver
Non Stop Silas bör ha 8p klara från 15/2 för en ev klass I final
Palmermo Mail behöver poäng för silver final
Global Drop poäng i brons
Tack lise-lotte,nu har jag fått något att grunna på,det blir nog lite rörigt,men vad då,lite ska man väl få klia sig i flinten,om man har någon flint,så jag får väl klia mig på hakan.
tack lise-lotte
mvh
lazze