Tävling
Hej!
Skulle vi inte kunna göra en tävling av V-64omgångarna?Att vi kör lagvis.Jag-lise-lotte,Thomas-Hafor exemepelvis,så får vi se vem som är bäst efter 10 omgångar,vi kanske ska lotta vilka som ingår i lagen,och farmförallt,vilka vill vara med.Och jag uppmanar er som läser detta en,en gång och inte gör något inlägg,bli medlemmar,det kommer ni få mycke nöje och glädje av.Hur stort systemet och dubbeln ska vara,kan vi komma fram gemesamt om.
mvh
lazze
Låter som en br idé, Jag ställer upp på den och uppmanar alla andra att hänga på
mvh/Thomas
Jag bildar gärna ett eget lag med bara mig. Där jag spelar väld omgång i varje 4-veckors period.
mvh
Bertil

Jag tror jag tyvärr backar på detta såvida det inte handlar om stora system som man endå inte spelar live. Saken är den att jag spelar inte på onsdagar det har jag lagt ned sedan ganska lång tid tillbaka. Men som sagt läggs systemen på en hög nivå då ställer jag upp.
Hur hög lise-lotte?5000,10000,30000 rader,tycker du att det är för dåliga kameler ute på V-64,är det därför du lagt ned?
mvh
lazze