DD
Ska även ge mig på en rak DD:
DD-1)9 Jocose
DD-2)3 Malcon Ås
Eller varför inte lägga en stor slant på att spela placering på Jenkas Tuffing? Platsprocent på 85,71%! Inte så många starter men en mycket stabil insats hittils! Och Med Lennartsson i sulkyn blir den formstark! Vem vet vem vet!!!
tjo ho

Jag lägger en liten slant på att jacose tar hem första dubbeln och
Baron sulfari travar in dd potten till mig
Lycka till med spiken lazze!
Tjommen,bra ide,om inte en jävligt bra ide.
lazze
Här kommer min dubbel
DD1: 9 Jacose, 5 Jenkas Tuffing, 11 Kasparitis DD2: 7 Campo Roc, Malcon Ås
Hej!!
Min DD:
Nr.1 DD1: 11 DD2: 3,7,10
Nr. 2 DD1: 7 DD2: 3,4,7,10
Nr. 3 DD1: 11 DD2: 6
MVH RH

Thomas!
Jag lyfter på hatten och bugar.Ett stort grattis till dig,11 gånger fläsket är gångbart på dubbeln.Min V-64a var inget vidare,men det gick jämt upp eftersom jag hade 1000:- plats på Lucky Duck.Vi tar dom på Kalmar istället.
mvh
lazze

Som delägare i Travkompaniet så var det en fröjd att skåda Jocose ikväll. Han kommer att bli bättre än Jaded i år tror jag. Han kommer att ta över som stallets stjärna sanna mina ord 
DD1: 9 Jocose Dd2: 7 Campo Roc
DD-odds: 11,13
Tack Lazze, för er som läste artikeln från Kanal 75 som jag publicerade igår så var segern redan klar för Campo Roc, det var ju Björn Goop bästa chans för kvällen enligt honom själv.
DD1: 9 Jocose, som såg bättre ut än någonsin, ska han göra rent hus som fyraåring?
DD2: 7 Campo Roc, som var så bra som Björn Goop hade meddelat innan.
Odds: 11,13
Hafor,detta var stora ORD,är själv inte så säker på den saken,men vi får väl kivas vidare om den saken.
lazze
hafor, jag gläder mig också som delägare, men vill vänta med att ta med det stora orden, årets fyraårskull ser att att bli mycket bra.

#9 och #10 Vänta nu en smula. Jag sa inte att han var bäst i 4-årskullen, jag sa att Jocose kommer att vara bättre än Jaded som förra året var stallets stjärna i och med segern i Kriteriet 2005. Jocose var ju 3:a i samma lopp med mycket sämre resa dock.
Övriga 4-åringar har jag inte jämfört med!
Om man tar bort segern i Kriteriet (1,6milj) för Jaded så har Jocose tjänat mer än Jaded i årgångsloppen!
Jag har inget emot att även Jaded får ett bra 2006, han tillhör ju samma stall 
Nej, rätt ska vara rätt, men då Jaded var nästa bästa, eller bästa fyraåringen förra året så trodde jag givetvis att det var det du menade.
Hafor!Jag nämde inte heller att han skulle va bäst i 4-årskullen,men det är bra att du kommer med en förklaring.Visst,jag tror att han kan va med och konkurera om han får vara frisk och hel.
mvh
lazze