Trav iFokus

Trav

Etikettv65
Läst 482 ggr
ThomasH
2006-02-23 19:06
0

V65 Åby 23/2

V65-1 Stall Goop ut sin kanon 2 Thai Tanic och givetvis spikar vi, även om nog Gatsby bli skyhög favorit.
V65-2 är ett fyraårslopp och Stall Svanstedt plockar nu ut 7 Opportunity Nox som är en av de bättre i stallet. Nu sätter han dock upp Glen H Persson i sulkyn och han själv kör 4 Udon Håleryd som antagligen har högre kapacitet men sämre läge. Detta blir en intern Svanstedt uppgörelse.
V65- 3 är det treåringarna som gör upp och så här tidigt på säsongen så är det svårt att veta vila som är fågel och fisk. Om man bara går efter blåblodigheten så vinner Stall Svanstedt detta lopp också med Pine Chip avkomman 3 Chipman och 8 Vanilla Boko, men jag skulle nog strecka upp hela veckopengen.
V65-4 är ett stolopp och det ser som vanligt väldigt vanskligt ut och jag har inte lösningen. Jag har väntat klar snart på att 8 Scretrary Of The State ska lyckas, men jag ger henne en chans till, men gör som jag strecka alla.
V65-5 (DD1) Så hadew8 Nasdaq Boy spel mot ett mål innan han ströks, nu blir det lite öpnnare, men tipset går till **5 Grand Tigon.
**V65-6 (DD2) så får vi se den enastående starka och formtoppade Valeroso igen, Sedan han kom till Stall Goop så ha han verkligen visat att den femåriga vallacken visat att han är något extra.

Lycka till

lazze
2006-02-23 19:43
0

Visserligen är Thai Tanic bra,men denna gång tror jag att han får mothugg av Gatsby,har en känsla av att Ludde är på gång igen.Nouvelle Pontus är klar.Chipman kan vara lösningen.Pinpac tror jag mycket på denna gång.Face the Evil klar,likaså Gloster.Denna enkelrad kör jag 50 gånger,nu är det bara att ila till utbetalningen,kan man hoppas på att det ger runt 1000:-lappen?

lazze