Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 300 ggr
ThomasH
0

DD Axevalla 24/2

I DD1 så är det mycket öppet och det blir en chansning med formkusken Magnus Jakobsson och Song Contest och Björn Goop med Tindra Briljant. I DD2 så har de flesta glömt loppet bästa häst och det tackar jag för, klasshästen I Don't Know, men garderar med Sixten Palema även om det är fel distans och Rydens Wesper som är loppet bästa häst med tveksam form. Vi plockar också med Stall Goops danska import Hey Joe.

DD1: 3 Song Contest, 6 Tindra Briljant DD2: 3 I Don't Know, 12 Sixten Palema, 6 Rydens Wesper, 9 Hey Joe

Ola007
0

Min dd idag

DD1:3

dd2:8

lazze
0

Jag vet Thomas att du är lite alergisk mot vissa spår,men du vet att jag gillar Sixten,så min DD blir.

DD-1)3

DD-2)12

lazze

RogerH
0

Hej!!

min dd:

Nr. 1  DD1: 3,4,6 DD2: 6

Nr.2   DD1: 3  DD2: 6,8,12

Nr.3  DD1: 3 DD2: 3,9,11

MVH RH

GladGladGlad !!!!

ThomasH
0

Lazze, jag har inga större problem med spåren, inte när det gäller offensiva Åke, men´tycker att Sixten behöver ett 1/2 varv till för att komma till sin fördel, jag har dock garderat med honom.

lazze
0

Thomas,nej,nej,du såg väl vilken rökare han kom med sist,hade han haft lite längre mule hade han vunnit och detta misstag gör inte Åke om denna gång.

lazze

ThomasH
0

Vi väntar och ser, jag håller mina tummar för I Don't Know

lazze
0

Ok,nu är det klart.Sorry Ola,Grattis Thomas ock Bertil,inget höjdarodds,beror på insattsen,själv hade jag 500:- på en rak,får man väl lägga imorgon på en V-75a,nu är det dax för ett par bärs och kolla in programmet för morrondan.Vi hörs imorgon med nya friska inlägg.Får nog som vanligt ett par bra stalltips som jag förmedlar Er övriga vid 13-tiden.

mvh

lazze

lazze
0

Ursäkta mig Roger för att jag kallar dig Bertil hela tiden,man kan ju tro att jag redan varit och snyltat på bärsen,men inte da,Men nu är det dax för 75an imorn och ett antal bira.mvh

lazze

ThomasH
0

Tack Lazze, det blev ju inte pengarna tillbaka för mig denna gång, men som vanligt så blir det mycket bra utdelning på V65 och så många skrällar var det inte som motiverar drygt 350.000 i utdelning. Jag hävdar fortfarande att det kommer att lönas sig att läsa på V65 ordentligt.

Dubbeln gav bara 5,19

DD1: 3 Song Contest (kanske en försmak för morgondagen)
DD2: 12 Sixten Palema (tyvärr, här tyckte jag att 9 Hay Joe försvarde sig tapperat och visade vinnaskalle och ska bevakas nästa gång)